Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання
Рубрики
--> Соціально-етичні питання
Друк списку
--> Соціально-етичні питання
Рубрика
- Назва:
- Соціально-етичні питання
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Marglin, Stephen A.
The Dismal Science: How Thinking Like an Economist Undermines Community
Harvard University Press, 2008 г.
ISBN 978-0-674-02654-4
Marglin, Stephen A.
The Dismal Science: How Thinking Like an Economist Undermines Community
Harvard University Press, 2008 г.
ISBN 978-0-674-02654-4
Книга
Moeller, Leslie H.
The Four Pillars of Profit-Driven Marketing: how to maximize creativity, accountability, and roi
McGraw-Hill, 2009 г.
ISBN 978-0-07-161505-1
Moeller, Leslie H.
The Four Pillars of Profit-Driven Marketing: how to maximize creativity, accountability, and roi
McGraw-Hill, 2009 г.
ISBN 978-0-07-161505-1
Книга
Киселева, А. А.
Активное продвижение: тренинг. Игры и упражнения
Гуманитарный Центр, 2020 г.
ISBN 978-617-7758-43-2
Киселева, А. А.
Активное продвижение: тренинг. Игры и упражнения
Гуманитарный Центр, 2020 г.
ISBN 978-617-7758-43-2
Книга
Актуальні проблеми товарознавства, торгівлі, експертизи та маркетингу: зб. наук. статей магістрів ф-ту товарознавства, торгівлі та маркетингу ПУЕТ за результатами наук. досліджень 2013-2014 навч. р.
ПУЕТ, 2014 г.
ISBN 978-966-184-161-0
Актуальні проблеми товарознавства, торгівлі, експертизи та маркетингу: зб. наук. статей магістрів ф-ту товарознавства, торгівлі та маркетингу ПУЕТ за результатами наук. досліджень 2013-2014 навч. р.
ПУЕТ, 2014 г.
ISBN 978-966-184-161-0
Книга
Актуальні проблеми товарознавства, торгівлі, експертизи та маркетингу: зб. наук. ст. магістрів товарознавчо-комерційного фак. ПУЕТ за результатами наук. дослідж. 2012-2013 навч. року
ПУЕТ, 2013 г.
ISBN 978-966-184-220-4
Актуальні проблеми товарознавства, торгівлі, експертизи та маркетингу: зб. наук. ст. магістрів товарознавчо-комерційного фак. ПУЕТ за результатами наук. дослідж. 2012-2013 навч. року
ПУЕТ, 2013 г.
ISBN 978-966-184-220-4
Електронний ресурс
Катаев, Андрей Владимирович
Актуальные функциональные задачи маркетинговой товарной политики: монография
Диалог, 2016 г.
ISBN 978-617-7357-05-5
Катаев, Андрей Владимирович
Актуальные функциональные задачи маркетинговой товарной политики: монография
Диалог, 2016 г.
ISBN 978-617-7357-05-5
Книга
Воронюк, Антон
Актуальный интернет-маркетинг: как привлекать клиентов и увеличивать продажи через Интернет
ІРІО, 2018 г.
ISBN 978-617-7453-38-2
Воронюк, Антон
Актуальный интернет-маркетинг: как привлекать клиентов и увеличивать продажи через Интернет
ІРІО, 2018 г.
ISBN 978-617-7453-38-2
Книга
Сазерленд, Рорі
Алхімія: як народжуються шалені ідеї
ISBN 978-617-7730-87-2
Сазерленд, Рорі
Алхімія: як народжуються шалені ідеї
Серія: Open mind library
Наш Формат, 2019 г.ISBN 978-617-7730-87-2
Книга
Бойко, Игорь Иванович
Аналитический маркетинг: минимальный маркетинговый эксперимент, [монография]
Таксон, 2008 г.
ISBN 978-966-7128-69-2
Бойко, Игорь Иванович
Аналитический маркетинг: минимальный маркетинговый эксперимент, [монография]
Таксон, 2008 г.
ISBN 978-966-7128-69-2
Книга
Григорук, Павло Михайлович
Аналіз даних маркетингових досліджень: монографія
Кафедра, 2012 г.
ISBN 978-966-2705-16-4
Григорук, Павло Михайлович
Аналіз даних маркетингових досліджень: монографія
Кафедра, 2012 г.
ISBN 978-966-2705-16-4
Книга
Аналіз даних у маркетингових дослідженнях: завдання та метод. вказівки до виконання лаборат. занять на ПЕОМ з дисципліни "Маркетингові дослідження" для студ. ден. та заоч. форм навч....
Вид-во Львівської комерційної академії, 2010 г.
ISBN відсутній
Аналіз даних у маркетингових дослідженнях: завдання та метод. вказівки до виконання лаборат. занять на ПЕОМ з дисципліни "Маркетингові дослідження" для студ. ден. та заоч. форм навч....
Вид-во Львівської комерційної академії, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Вишневська, Марина Олександрівна
Англійська спеціального призначення. Маркетинг: навч. посіб.
English for specific purposes. Marketing
KNUTD, 2014 г.
ISBN 978-966-7972-29-5
Вишневська, Марина Олександрівна
Англійська спеціального призначення. Маркетинг: навч. посіб.
English for specific purposes. Marketing
KNUTD, 2014 г.
ISBN 978-966-7972-29-5
Книга
Гуле де Монто Пьер
Арт-фирма: эстетическое управление и метафизический маркетинг, от Вагнера к Вильсону
The Art Firm
Companion Group, 2010 г.
ISBN 978-966-1629-05-8
Гуле де Монто Пьер
Арт-фирма: эстетическое управление и метафизический маркетинг, от Вагнера к Вильсону
The Art Firm
Companion Group, 2010 г.
ISBN 978-966-1629-05-8
Книга
Гуле де Монто Пьер
Арт-фирма: эстетическое управление и метафизический маркетинг, от Вагнера к Вильсону
The Art Firm
Companion Group, 2010 г.
ISBN 978-966-1629-05-8
Гуле де Монто Пьер
Арт-фирма: эстетическое управление и метафизический маркетинг, от Вагнера к Вильсону
The Art Firm
Companion Group, 2010 г.
ISBN 978-966-1629-05-8
Книга
Обри Уилсон
Аудит маркетинга: Практический инструментарий для контроля эффективности маркетинга
Баланс-Клуб, 2003 г.
ISBN 966-8216-22-9
Обри Уилсон
Аудит маркетинга: Практический инструментарий для контроля эффективности маркетинга
Баланс-Клуб, 2003 г.
ISBN 966-8216-22-9
Книга
Фогг Джон Милтон
Беседы с Величайшим Сетевиком Мира
The Greatest Networker in the World
ISBN 5-8183-0469-8
Фогг Джон Милтон
Беседы с Величайшим Сетевиком Мира
The Greatest Networker in the World
Серія: Библиотека MLM
ФАИР-ПРЕСС, 2002 г.ISBN 5-8183-0469-8
Книга
Коул, Роб
Блискучий Agile: практ. посіб. для проєкт-менеджерів із використання Agile, Scrum, Kanban
ISBN 978-617-09-6381-9
Коул, Роб
Блискучий Agile: практ. посіб. для проєкт-менеджерів із використання Agile, Scrum, Kanban
Серія: #PROBusiness
Фабула, Ранок, 2020 г.ISBN 978-617-09-6381-9
Книга
Армстронг Гари
Введение в маркетинг: Учебн. пособ.
Издательский дом "Вильямс", 2000 г.
ISBN 5-84590-108-1
Армстронг Гари
Введение в маркетинг: Учебн. пособ.
Издательский дом "Вильямс", 2000 г.
ISBN 5-84590-108-1
Книга
Шевченко Людмила Степановна
Введение в меркетинг: Учебно-практическое пособие
Консум, 2000 г.
ISBN 966-7124-87-8
Шевченко Людмила Степановна
Введение в меркетинг: Учебно-практическое пособие
Консум, 2000 г.
ISBN 966-7124-87-8
Книга
Дорошев Вячеслав Иванович
Введение в теорию маркетинга: Учеб. пособ.
ISBN 5-16-000656-7
Дорошев Вячеслав Иванович
Введение в теорию маркетинга: Учеб. пособ.
Серія: Высшее образование
ИНФРА-М, 2001 г.ISBN 5-16-000656-7
Книга
Оберемок Светлана Викторовна
Виды и квалификационные характеристики "маркетинговых" профессий: Справочное пособие для студ. и выпускников спец. "Маркетинг"
Издатель Оберемок В., 2006 г.
ISBN 966-88700-2-6
Оберемок Светлана Викторовна
Виды и квалификационные характеристики "маркетинговых" профессий: Справочное пособие для студ. и выпускников спец. "Маркетинг"
Издатель Оберемок В., 2006 г.
ISBN 966-88700-2-6
Книга
Виробнича практика з професійно-орієнтованих дисциплін для студентів напряму підготовки "Маркетинг": метод. вказівки
ЧНУ, 2013 г.
ISBN відсутній
Виробнича практика з професійно-орієнтованих дисциплін для студентів напряму підготовки "Маркетинг": метод. вказівки
ЧНУ, 2013 г.
ISBN відсутній
Книга
Пасічник, В. Г.
Виробничий маркетинг: навч.-метод. комплекс для студентів екон. спец. усіх форм навчання
Центр навчальної літератури, 2005 г.
ISBN 966-364-080-4
Пасічник, В. Г.
Виробничий маркетинг: навч.-метод. комплекс для студентів екон. спец. усіх форм навчання
Центр навчальної літератури, 2005 г.
ISBN 966-364-080-4