Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання
Рубрики
--> Соціально-етичні питання
Друк списку
--> Соціально-етичні питання
Рубрика
- Назва:
- Соціально-етичні питання
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Примак Тетяна Олександрівна
Маркетингові комунікації: Навч. посіб. для студ. вузів
Ельга, Ніка-Центр, 2003 г.
ISBN 966-521-202-8
Примак Тетяна Олександрівна
Маркетингові комунікації: Навч. посіб. для студ. вузів
Ельга, Ніка-Центр, 2003 г.
ISBN 966-521-202-8
Книга
Примак Тетяна Олександрівна
Маркетингові комунікації в системі управління підприємством: Монографія
Експерт, 2001 г.
ISBN 966-543-072-6
Примак Тетяна Олександрівна
Маркетингові комунікації в системі управління підприємством: Монографія
Експерт, 2001 г.
ISBN 966-543-072-6
Книга
Примак Тетяна Олександрівна
Маркетингові комунікації на сучасному ринку: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
МАУП, 2003 г.
ISBN 966-608-297-7
Примак Тетяна Олександрівна
Маркетингові комунікації на сучасному ринку: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
МАУП, 2003 г.
ISBN 966-608-297-7
Книга
Павленко Анатолій Федорович
Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика: Монографія
КНЕУ, 2005 г.
ISBN 966-574-801-7
Павленко Анатолій Федорович
Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика: Монографія
КНЕУ, 2005 г.
ISBN 966-574-801-7
Книга
Маркетингові прийоми: завдання для самост. роботи і тести: для студ. V курсу спец. 7.050108 і 8.050108 "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2006 г.
ISBN відсутній
Маркетингові прийоми: завдання для самост. роботи і тести: для студ. V курсу спец. 7.050108 і 8.050108 "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2006 г.
ISBN відсутній
Книга
Дайновський, Юрій Анатолійович
Маркетингові прийоми: навч. посіб.
Вид-во Львів. торг.-екон. ун-ту, 2022 г.
ISBN 978-617-602-308-1
Дайновський, Юрій Анатолійович
Маркетингові прийоми: навч. посіб.
Вид-во Львів. торг.-екон. ун-ту, 2022 г.
ISBN 978-617-602-308-1
Книга
Дайновський Ю. А.
Маркетингові прийоми. Завдання для контрольних робіт: Для студентів 5 курсу спец. 7.050108 "Маркетинг" заоч. форми навчання
Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній
Дайновський Ю. А.
Маркетингові прийоми. Завдання для контрольних робіт: Для студентів 5 курсу спец. 7.050108 "Маркетинг" заоч. форми навчання
Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Дайновський Ю. А.
Маркетингові прийоми. Завдання для семінарських і практичних занять: Для студентів 5 курсу спец. 7.050108 "Маркетинг"
Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній
Дайновський Ю. А.
Маркетингові прийоми. Завдання для семінарських і практичних занять: Для студентів 5 курсу спец. 7.050108 "Маркетинг"
Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Куденко Наталія Володимирівна
Маркетингові стратегії фірми: Монографія
КНЕУ, 2002 г.
ISBN 966-574-358-9
Куденко Наталія Володимирівна
Маркетингові стратегії фірми: Монографія
КНЕУ, 2002 г.
ISBN 966-574-358-9
Книга
Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доп. XIII міжнар. наук.-практ. конф., 29 листопада - 1 грудня 2018 р.
ХНУ, 2018 г.
ISBN 978-966-330-329-1
Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доп. XIII міжнар. наук.-практ. конф., 29 листопада - 1 грудня 2018 р.
ХНУ, 2018 г.
ISBN 978-966-330-329-1
Книга
Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф., 28-30 листопада 2019 р.
ХНУ, 2019 г.
ISBN 978-966-330-356-7
Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф., 28-30 листопада 2019 р.
ХНУ, 2019 г.
ISBN 978-966-330-356-7
Книга
Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доп. XV Міжнар. наук.-практ. конф., 26-28 листопада 2020 р., м. Хмельницький
ХНУ, 2020 г.
ISBN 978-966-330-381-9
Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доп. XV Міжнар. наук.-практ. конф., 26-28 листопада 2020 р., м. Хмельницький
ХНУ, 2020 г.
ISBN 978-966-330-381-9
Книга
Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку економіки: монографія
Поліграфіст-2, 2011 г.
ISBN 978-966-1502-36-8
Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку економіки: монографія
Поліграфіст-2, 2011 г.
ISBN 978-966-1502-36-8
Книга
Маркетингові технології економічного зростання: монографія
Астропринт, 2012 г.
ISBN 978-966-190-531-2
Маркетингові технології економічного зростання: монографія
Астропринт, 2012 г.
ISBN 978-966-190-531-2
Книга
Барнс Джон
Маркетинговое дзюдо
Marketing Judo
ISBN 5-7654-3206-9
Барнс Джон
Маркетинговое дзюдо
Marketing Judo
Серія: На пути к успеху
Издательский дом "Нева", 2003 г.ISBN 5-7654-3206-9
Книга
Беляевский Игорь Константинович
Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз: Учебное пособие
Финансы и статистика, 2004 г.
ISBN 5-279-02220-9
Беляевский Игорь Константинович
Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз: Учебное пособие
Финансы и статистика, 2004 г.
ISBN 5-279-02220-9
Книга
Беляевский Игорь Константинович
Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз: Учебное пособие для студентов ВУЗов
Финансы и статистика, 2002 г.
ISBN 5-279-02220-9
Беляевский Игорь Константинович
Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз: Учебное пособие для студентов ВУЗов
Финансы и статистика, 2002 г.
ISBN 5-279-02220-9
Книга
Завгородняя Анна Васильевна
Маркетинговое планирование: Анализ моделей управления: Конкурентная политика: Контроль над качеством
ISBN 5-318-00767-8
Завгородняя Анна Васильевна
Маркетинговое планирование: Анализ моделей управления: Конкурентная политика: Контроль над качеством
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2002 г.ISBN 5-318-00767-8
Книга
Овечкина Елена Андреевна
Маркетинговое планирование: Конспект лекций
МАУП, 2002 г.
ISBN 966-608-221-7
Овечкина Елена Андреевна
Маркетинговое планирование: Конспект лекций
МАУП, 2002 г.
ISBN 966-608-221-7
Книга
Алексеев Сергей Викторович
Маркетинговое право России: Учебник для вузов
НОРМА, 2004 г.
ISBN 5-89123-666-4
Алексеев Сергей Викторович
Маркетинговое право России: Учебник для вузов
НОРМА, 2004 г.
ISBN 5-89123-666-4
Книга
Стрий Любовь Алексеевна
Маркетинговое управление на рубеже ХХІ столетия. Системное исследование: Монография
Астропринт, 2000 г.
ISBN 966-549-323-X
Стрий Любовь Алексеевна
Маркетинговое управление на рубеже ХХІ столетия. Системное исследование: Монография
Астропринт, 2000 г.
ISBN 966-549-323-X