Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання
Рубрики
--> Соціально-етичні питання
Друк списку
--> Соціально-етичні питання
Рубрика
- Назва:
- Соціально-етичні питання
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Антоненко Григорій Якович
Виробничий маркетинг на підприємствах будівельної індустрії: конспект лекцій для студентів спец. 7.092104 "Технологія будівельних конструкцій, виробів і матеріалів"
КНУБА, 2005 г.
ISBN відсутній
Антоненко Григорій Якович
Виробничий маркетинг на підприємствах будівельної індустрії: конспект лекцій для студентів спец. 7.092104 "Технологія будівельних конструкцій, виробів і матеріалів"
КНУБА, 2005 г.
ISBN відсутній
Книга
Кобьелл Клаус
Виртуозный маркетинг
ISBN 5-9614003-3-6
Кобьелл Клаус
Виртуозный маркетинг
Серія: Нестандартный подход
Альпина Бизнес Букс, 2004 г.ISBN 5-9614003-3-6
Книга
Касьяненко, Артём В.
Возрази мне! Если сможешь...: работа с возражениями покупателя по методике "Сова"
Запереч мені! Якщо зможеш...
ЛИРА, 2018 г.
ISBN 978-966-981-063-2
Касьяненко, Артём В.
Возрази мне! Если сможешь...: работа с возражениями покупателя по методике "Сова"
Запереч мені! Якщо зможеш...
ЛИРА, 2018 г.
ISBN 978-966-981-063-2
Книга
Траут Джек
Волшебная лампа бизнесмена: Как стать маркетинговым гением
ISBN 5-947235-03-X
Траут Джек
Волшебная лампа бизнесмена: Как стать маркетинговым гением
Серія: Деловой бестселлер
Питер, 2003 г.ISBN 5-947235-03-X
Книга
Вступ до спеціальності: завдання до практ. занять, самост. роботи студентів і тести для спец. 075 "Маркетинг"
Вид-во Львів. торг.-екон. ун-ту, 2018 г.
ISBN відсутній
Вступ до спеціальності: завдання до практ. занять, самост. роботи студентів і тести для спец. 075 "Маркетинг"
Вид-во Львів. торг.-екон. ун-ту, 2018 г.
ISBN відсутній
Книга
Гелліген, Браян
Вхідний маркетинг: приваблюйте, залучайте і радуйте клієнтів онлайн
ISBN 978-617-09-6433-5
Гелліген, Браян
Вхідний маркетинг: приваблюйте, залучайте і радуйте клієнтів онлайн
Серія: #PROBusiness
Фабула, Ранок, 2020 г.ISBN 978-617-09-6433-5
Книга
Литовченко Ирина Львовна
Генезис и эволюция информационной концепции маркетинга: монография
Наукова думка, 2011 г.
ISBN відсутній
Литовченко Ирина Львовна
Генезис и эволюция информационной концепции маркетинга: монография
Наукова думка, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Цветков Виктор Яковлевич
Геомаркетинг: прикладные задачи и методы
Финансы и статистика, 2002 г.
ISBN 5-279-02563-1
Цветков Виктор Яковлевич
Геомаркетинг: прикладные задачи и методы
Финансы и статистика, 2002 г.
ISBN 5-279-02563-1
Книга
Глоссарий маркетинговых терминов: Около 2500 терминов: Учеб. пособие для высших учеб. заведений
Glossary of marketing terms
НУА, 2004 г.
ISBN 966-85580-9-X
Глоссарий маркетинговых терминов: Около 2500 терминов: Учеб. пособие для высших учеб. заведений
Glossary of marketing terms
НУА, 2004 г.
ISBN 966-85580-9-X
Книга
Філановський, Олексій
Головна маркетингова книга від Олексія Філановського
ISBN 978-617-09-3889-3
Філановський, Олексій
Головна маркетингова книга від Олексія Філановського
Серія: Нон-фікшн
Фабула, Ранок, 2018 г.ISBN 978-617-09-3889-3
Книга
Котлер, Філіп
Десять смертних гріхів маркетингу
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2018 г.
ISBN 978-617-12-4309-5
Котлер, Філіп
Десять смертних гріхів маркетингу
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2018 г.
ISBN 978-617-12-4309-5
Книга
Котлер Філіп
Десять смертних гріхів маркетингу. Ознаки і методи вирішення
Києво-Могилянська академія, 2006 г.
ISBN 966-518-358-3
Котлер Філіп
Десять смертних гріхів маркетингу. Ознаки і методи вирішення
Києво-Могилянська академія, 2006 г.
ISBN 966-518-358-3
Книга
Котлер Филип
Десять смертных грехов маркетинга
ISBN 5-7654-3764-8
Котлер Филип
Десять смертных грехов маркетинга
Серія: Современный бизнес
Издательский дом "Нева", 2004 г.ISBN 5-7654-3764-8
Книга
Фегеле Зигфрид
Директ-маркетинг. 99 практических советов, как найти потребителя
ISBN 5-85523-091-0
Фегеле Зигфрид
Директ-маркетинг. 99 практических советов, как найти потребителя
Серія: Бестселлер
Интерэксперт, 2001 г.ISBN 5-85523-091-0
Книга
Траут Джек
Дифференцируйся или умирай! Выживание в эпоху убийственной конкуренции
ISBN 5-947230-21-6
Траут Джек
Дифференцируйся или умирай! Выживание в эпоху убийственной конкуренции
Серія: Деловой бестселлер
Питер, 2003 г.ISBN 5-947230-21-6
Книга
Прокопенко Ольга Володимирівна
Екологічний маркетинг: навч. посіб.
Знання, 2012 г.
ISBN 978-966-346-633-0
Прокопенко Ольга Володимирівна
Екологічний маркетинг: навч. посіб.
Знання, 2012 г.
ISBN 978-966-346-633-0
Книга
Т. 5: Маркетингові технології, облік та аналіз в системі забезпечення інноваційного розвитку підприємства
2014 г.
ISBN 978-617-645-175-4
Т. 5: Маркетингові технології, облік та аналіз в системі забезпечення інноваційного розвитку підприємства
2014 г.
ISBN 978-617-645-175-4
Книга
Т. 5: Конкурентоспроможність, конкурентні переваги та економічний розвиток підприємств
2015 г.
ISBN 978-617-645-202-7
Т. 5: Конкурентоспроможність, конкурентні переваги та економічний розвиток підприємств
2015 г.
ISBN 978-617-645-202-7
Книга
Секція 2: Організаційно-управлінська та маркетингова діяльність в умовах побудови інформаційного суспільства
2015 г.
ISBN 978-617-582-025-4
Секція 2: Організаційно-управлінська та маркетингова діяльність в умовах побудови інформаційного суспільства
2015 г.
ISBN 978-617-582-025-4
Книга
Стеблюк, Наталія Федорівна
Економіко-математичне моделювання в системі маркетингового управління: монографія
ДДТУ, 2020 г.
ISBN 978-966-175-203-9
Стеблюк, Наталія Федорівна
Економіко-математичне моделювання в системі маркетингового управління: монографія
ДДТУ, 2020 г.
ISBN 978-966-175-203-9