Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання
Рубрики
--> Соціально-етичні питання
Друк списку
--> Соціально-етичні питання
Рубрика
- Назва:
- Соціально-етичні питання
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Матанцев Александр Николавевич
Стратегия, тактика и практика маркетинга: Учеб.- практ. пособ.
Юристъ, 2002 г.
ISBN 5-7975-0442-1
Матанцев Александр Николавевич
Стратегия, тактика и практика маркетинга: Учеб.- практ. пособ.
Юристъ, 2002 г.
ISBN 5-7975-0442-1
Книга
Длігач Андрій Олександрович
Стратегічне маркетингове управління: монографія
Алерта, 2012 г.
ISBN відсутній
Длігач Андрій Олександрович
Стратегічне маркетингове управління: монографія
Алерта, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Стратегічне управління маркетинговою діяльністю: монографія
ДонНУЕТ, 2012 г.
ISBN 978-966-385-258-4
Балабанова Людмила Веніамінівна
Стратегічне управління маркетинговою діяльністю: монографія
ДонНУЕТ, 2012 г.
ISBN 978-966-385-258-4
Книга
Райко Діана Валеріївна
Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація: монографія
ВД "ІНЖЕК", 2008 г.
ISBN відсутній
Райко Діана Валеріївна
Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація: монографія
ВД "ІНЖЕК", 2008 г.
ISBN відсутній
Книга
Стратегічний маркетинг: завдання для контр. роботи та метод. вказівки щодо їх виконання для студ. ф-ту заочної освіти спец. 8.050104 та 7.050104 "Фінанси", 8.050301 "Товарознавство...
Вид-во Львівської комерційної академії, 2004 г.
ISBN відсутній
Стратегічний маркетинг: завдання для контр. роботи та метод. вказівки щодо їх виконання для студ. ф-ту заочної освіти спец. 8.050104 та 7.050104 "Фінанси", 8.050301 "Товарознавство...
Вид-во Львівської комерційної академії, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Стратегічний маркетинг: завдання для контрольної роботи та метод. вказівки щодо їх виконання: для студ. ф-ту заочної освіти спец. 8.050108 та 7.050108 "Маркетинг" (освітньо-кваліфікац....
Вид-во Львівської комерційної академії, 2007 г.
ISBN відсутній
Стратегічний маркетинг: завдання для контрольної роботи та метод. вказівки щодо їх виконання: для студ. ф-ту заочної освіти спец. 8.050108 та 7.050108 "Маркетинг" (освітньо-кваліфікац....
Вид-во Львівської комерційної академії, 2007 г.
ISBN відсутній
Книга
Куденко Наталія Володимирівна
Стратегічний маркетинг: Навч. посіб.
КНЕУ, 1998 г.
ISBN 966-574-061-X
Куденко Наталія Володимирівна
Стратегічний маркетинг: Навч. посіб.
КНЕУ, 1998 г.
ISBN 966-574-061-X
Книга
Ковальчук Світлана Володимирівна
Стратегічний маркетинг: навч. посіб. для студ. ВНЗів
ХНУ, 2010 г.
ISBN 978-966-330-105-1
Ковальчук Світлана Володимирівна
Стратегічний маркетинг: навч. посіб. для студ. ВНЗів
ХНУ, 2010 г.
ISBN 978-966-330-105-1
Книга
Басій Наталія Федорівна
Стратегічний маркетинг: Навчально-метод. посібник для вивчення курсу та самостійної роботи студентів економ. спец.
Вид-во Львівської комерційної академії, 2006 г.
ISBN 966-85615-8-9
Басій Наталія Федорівна
Стратегічний маркетинг: Навчально-метод. посібник для вивчення курсу та самостійної роботи студентів економ. спец.
Вид-во Львівської комерційної академії, 2006 г.
ISBN 966-85615-8-9
Книга
Сударкіна Світлана Петрівна
Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика: текст лекцій для студ. економ. ф-ту ден. і заоч. форм навчання
НТУ "ХПІ", 2010 г.
ISBN відсутній
Сударкіна Світлана Петрівна
Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика: текст лекцій для студ. економ. ф-ту ден. і заоч. форм навчання
НТУ "ХПІ", 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Ч. 1: Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція
2011 г.
ISBN 978-966-1664-97-4
Ч. 1: Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція
2011 г.
ISBN 978-966-1664-97-4
Книга
Юн, Едді
Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду
Наш Формат, 2019 г.
ISBN 978-617-7730-21-6
Юн, Едді
Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду
Наш Формат, 2019 г.
ISBN 978-617-7730-21-6
Книга
Сучасний маркетинг: аналіз та перспективи розвитку
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015 г.
ISBN 978-966-676-599-7
Сучасний маркетинг: аналіз та перспективи розвитку
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015 г.
ISBN 978-966-676-599-7
Книга
Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації: монографія
Бескиди, 2023 г.
ISBN 978-966-457-034-0
Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації: монографія
Бескиди, 2023 г.
ISBN 978-966-457-034-0
Книга
Мардар, Марина Ромиківна
Сучасні методи просування товарів. Лабораторний практикум: навч. посіб.
Грінь Д. С., 2018 г.
ISBN 978-966-930-225-0
Мардар, Марина Ромиківна
Сучасні методи просування товарів. Лабораторний практикум: навч. посіб.
Грінь Д. С., 2018 г.
ISBN 978-966-930-225-0
Книга
Сучасні технології маркетингового менеджменту: монографія
Запорізький нац. ун-т, 2020 г.
ISBN 978-966-599-579-1
Сучасні технології маркетингового менеджменту: монографія
Запорізький нац. ун-т, 2020 г.
ISBN 978-966-599-579-1
Книга
Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 грудня 2017 р., м. Рівне
О. Зень, 2017 г.
ISBN 978-617-601-241-2
Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 грудня 2017 р., м. Рівне
О. Зень, 2017 г.
ISBN 978-617-601-241-2
Книга
Тенденции и перспективы развития маркетинга в современных условиях: монография
ХНАДУ, 2013 г.
ISBN 978-966-303-451-5
Тенденции и перспективы развития маркетинга в современных условиях: монография
ХНАДУ, 2013 г.
ISBN 978-966-303-451-5
Книга
Тенденції розвитку маркетингу в Україні: функціональний підхід: монографія
ЛНУ ім. І. Франка, 2016 г.
ISBN 978-617-10-0302-6
Тенденції розвитку маркетингу в Україні: функціональний підхід: монографія
ЛНУ ім. І. Франка, 2016 г.
ISBN 978-617-10-0302-6
Книга
Вачевський Мирон Васильович
Теоретико-методичні засади формування у майбутніх маркетологів професійної компетенції: Монографія
ВД "Професіонал", 2005 г.
ISBN 966-85568-2-8
Вачевський Мирон Васильович
Теоретико-методичні засади формування у майбутніх маркетологів професійної компетенції: Монографія
ВД "Професіонал", 2005 г.
ISBN 966-85568-2-8
Книга
Чевертон Питер
Теория и практика современного маркетинга: Полный набор стратегий, инструментов и техник
Key marketing skills
ФАИР-ПРЕСС, 2002 г.
ISBN 5-8183-0437-X
Чевертон Питер
Теория и практика современного маркетинга: Полный набор стратегий, инструментов и техник
Key marketing skills
ФАИР-ПРЕСС, 2002 г.
ISBN 5-8183-0437-X
Книга
Нєізвєстна, Олена Володимирівна
Теорія споживчої поведінки в трактуванні маркетингу: монографія
ДонНУЕТ, 2016 г.
ISBN 978-617-7319-04-6
Нєізвєстна, Олена Володимирівна
Теорія споживчої поведінки в трактуванні маркетингу: монографія
ДонНУЕТ, 2016 г.
ISBN 978-617-7319-04-6
Книга
Парсяк Володимир Никифорович
Теорія та практика маркетингу: навчальний посібник
НУК, 2010 г.
ISBN відсутній
Парсяк Володимир Никифорович
Теорія та практика маркетингу: навчальний посібник
НУК, 2010 г.
ISBN відсутній