Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання
Рубрики
--> Соціально-етичні питання
Друк списку
--> Соціально-етичні питання
Рубрика
- Назва:
- Соціально-етичні питання
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Шромнік Анджей
Територіальний маркетинг. Проблеми формування маркетингової стратегії міст і регіонів
ТІСІТ, 2005 г.
ISBN 966-8284-04-6
Шромнік Анджей
Територіальний маркетинг. Проблеми формування маркетингової стратегії міст і регіонів
ТІСІТ, 2005 г.
ISBN 966-8284-04-6
Книга
Тести з курсу "Міднародний маркетинг" для студ. спец. 050206 "Менеджмент зовнішньоекономічної дія...
КНТЕУ, 1999 г.
ISBN відсутній
Тести з курсу "Міднародний маркетинг" для студ. спец. 050206 "Менеджмент зовнішньоекономічної дія...
КНТЕУ, 1999 г.
ISBN відсутній
Книга
Тести з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. напряму підготовки "Економіка підприємства" всіх форм навч.
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Тести з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. напряму підготовки "Економіка підприємства" всіх форм навч.
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Зюкова, І. О.
Технології маркетингових досліджень: навч. посіб.
ISBN 978-617-574-010-1
Зюкова, І. О.
Технології маркетингових досліджень: навч. посіб.
Серія: Вища освіта в Україні
Магнолія 2006, 2010 г.ISBN 978-617-574-010-1
Книга
Штовба, Олена Валеріївна
Товарний брендинг у маркетинзі та комунікативному менеджменті: навч. посіб.
ВНТУ, 2014 г.
ISBN відсутній
Штовба, Олена Валеріївна
Товарний брендинг у маркетинзі та комунікативному менеджменті: навч. посіб.
ВНТУ, 2014 г.
ISBN відсутній
Книга
Бук, Лариса Михайлівна
Товарний знак в маркетингу: навч. посіб.
Вид-во Львівської комерційної академії, 2013 г.
ISBN 978-617-602-067-7
Бук, Лариса Михайлівна
Товарний знак в маркетингу: навч. посіб.
Вид-во Львівської комерційної академії, 2013 г.
ISBN 978-617-602-067-7
Книга
Загородній Анатолій Григорович
Торгівля, маркетинг, реклама: термінологічний словник: [близько 2500 понять і термінів]
Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2011 г.
ISBN відсутній
Загородній Анатолій Григорович
Торгівля, маркетинг, реклама: термінологічний словник: [близько 2500 понять і термінів]
Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Траут Джек
Траут про стратегію: прорватись у свідомість та підкорити ринки
Вид-во "Агенція "Стандарт", 2004 г.
ISBN відсутній
Траут Джек
Траут про стратегію: прорватись у свідомість та підкорити ринки
Вид-во "Агенція "Стандарт", 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Скроман М. Ю.
Универсальные слагаемые эффективного менеджмента и маркетинга: Учебное пособие
ТЕИС, 2003 г.
ISBN 5-7218-0473-4
Скроман М. Ю.
Универсальные слагаемые эффективного менеджмента и маркетинга: Учебное пособие
ТЕИС, 2003 г.
ISBN 5-7218-0473-4
Книга
Котлер Филип
Управление и маркетинг в эпоху потрясений: Мастер-класс Филипа Котлера в Украине, 16-18 сентября 2009 г.
Managing and Marketingin The Age of Turbulence
ПЛАСКЕ, 2009 г.
ISBN відсутній
Котлер Филип
Управление и маркетинг в эпоху потрясений: Мастер-класс Филипа Котлера в Украине, 16-18 сентября 2009 г.
Managing and Marketingin The Age of Turbulence
ПЛАСКЕ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Синяева И. М.
Управление маркетингом: Учебное пособие для студентов ВУЗов
ISBN 5-9558000-3-4
Синяева И. М.
Управление маркетингом: Учебное пособие для студентов ВУЗов
Серія: Вузовский учебник
Вузовский учебник, ВЗФЭИ, 2003 г.ISBN 5-9558000-3-4
Книга
Моисеева Нина Константиновна
Управление маркетингом: теория, практика, информационные технологии: Учеб. пособ.
Финансы и статистика, 2002 г.
ISBN 5-279-02480-5
Моисеева Нина Константиновна
Управление маркетингом: теория, практика, информационные технологии: Учеб. пособ.
Финансы и статистика, 2002 г.
ISBN 5-279-02480-5
Книга
Дубовик Олена Вікторівна
Управління маркетинговими дослідженнями у процесі формування конкурентних переваг: Монографія
ЛБІ НБУ, 2005 г.
ISBN 966-7330-94-X
Дубовик Олена Вікторівна
Управління маркетинговими дослідженнями у процесі формування конкурентних переваг: Монографія
ЛБІ НБУ, 2005 г.
ISBN 966-7330-94-X
Книга
Циганкова Тетяна Михайлівна
Управління міжнародним маркетингом: Навч. посібник
КНЕУ, 2001 г.
ISBN 966-574-236-1
Циганкова Тетяна Михайлівна
Управління міжнародним маркетингом: Навч. посібник
КНЕУ, 2001 г.
ISBN 966-574-236-1
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Управління реалізацією стратегій підприємства: маркетинговий підхід: монографія
ДонНУЕТ, 2009 г.
ISBN відсутній
Балабанова Людмила Веніамінівна
Управління реалізацією стратегій підприємства: маркетинговий підхід: монографія
ДонНУЕТ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Паттен Дэйв
Успешный маркетинг для малого бизнеса
Successful Marketing for the Small Business
ISBN 5-8183-0525-2
Паттен Дэйв
Успешный маркетинг для малого бизнеса
Successful Marketing for the Small Business
Серія: Университеты бизнеса
ФАИР-ПРЕСС, 2003 г.ISBN 5-8183-0525-2
Книга
Решетілова Тетяна Борисівна
Успішний маркетинг: Підручник
Successful marketing
НГУ, 2005 г.
ISBN 966-8271-96-3
Решетілова Тетяна Борисівна
Успішний маркетинг: Підручник
Successful marketing
НГУ, 2005 г.
ISBN 966-8271-96-3
Книга
Годин Сет
Фиолетовая корова: Сделайте выдающимся свой бизнес
ISBN 5-353-01714-5
Годин Сет
Фиолетовая корова: Сделайте выдающимся свой бизнес
Серія: Удойный маркетинг
РОСМЭН-Бизнес, 2004 г.ISBN 5-353-01714-5
Книга
Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики: монографія
Наука і освіта, 2010 г.
ISBN 978-966-8736-05-6
Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики: монографія
Наука і освіта, 2010 г.
ISBN 978-966-8736-05-6
Книга
Мельникова Ольга Тимофеевна
Фокус-группы в маркетинговом исследовании: Методология и техники качественных исследований в социальной психологии: Учебное пособие для студентов психологических факультетов высших учебных заведений
ISBN 5-7695-0950-3
Мельникова Ольга Тимофеевна
Фокус-группы в маркетинговом исследовании: Методология и техники качественных исследований в социальной психологии: Учебное пособие для студентов психологических факультетов высших учебных заведений
Серія: Высшее образование
Академия, 2003 г.ISBN 5-7695-0950-3
Книга
Метіль, Тетяна Костянтинівна
Формування регіонального комплексу маркетингу інновацій у трансформаційній економіці: монографія
Ірбіс, [б.в.], 2017 г.
ISBN 978-617-7473-08-3
Метіль, Тетяна Костянтинівна
Формування регіонального комплексу маркетингу інновацій у трансформаційній економіці: монографія
Ірбіс, [б.в.], 2017 г.
ISBN 978-617-7473-08-3
Книга
Салига Сергій Якович
Формування стратегічного маркетингу на промислових підприємствах: Монографія
ГУ "ЗІДМУ", 2007 г.
ISBN 966-8227-78-6
Салига Сергій Якович
Формування стратегічного маркетингу на промислових підприємствах: Монографія
ГУ "ЗІДМУ", 2007 г.
ISBN 966-8227-78-6
Книга
Шатровский Александр Георгиевич
Фундаментальные основы маркетинга: Системное естествознание и экология: Учебное пособие для студ. экон. спец. вузов
Каравелла, 2003 г.
ISBN відсутній
Шатровский Александр Георгиевич
Фундаментальные основы маркетинга: Системное естествознание и экология: Учебное пособие для студ. экон. спец. вузов
Каравелла, 2003 г.
ISBN відсутній