Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: рекламні слогани

Рубрики
--> рекламні слогани

Рубрика

Назва:
 
рекламні слогани  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

1 | 2 | вперед >>
Проблематика перекладу рекламних повідомлень в рамках міжкультурної комунікації
Нет экз.
Стаття
Ілінець, Анна Дмитрівна
Проблематика перекладу рекламних повідомлень в рамках міжкультурної комунікації
б.г.
ISBN відсутній


Структурно-семантичні та прагматичні особливості сучасного французького рекламного дискурсу косме...
Нет экз.
Стаття
Плугатарь, Катерина Володимирівна
Структурно-семантичні та прагматичні особливості сучасного французького рекламного дискурсу косме...
б.г.
ISBN відсутній


Лексико-граматичні засоби реалізації комунікативних стратегій і тактик у рекламних слоганах
Нет экз.
Стаття
Мачульська, Катерина Ярославівна
Лексико-граматичні засоби реалізації комунікативних стратегій і тактик у рекламних слоганах
б.г.
ISBN відсутній


Англомовні рекламні слогани в перекладацькому аспекті
Нет экз.
Стаття
Сунько, Наталія
Англомовні рекламні слогани в перекладацькому аспекті
б.г.
ISBN відсутній


Рекламний текст як об'єкт перекладознавчого аналізу
Нет экз.
Стаття
Микитюк, Ірина
Рекламний текст як об'єкт перекладознавчого аналізу
б.г.
ISBN відсутній


Лексико-граматичні особливості перекладу рекламних слоганів автомобільних компаній за допомогою в...
Нет экз.
Стаття
Башманівський, О. Л.
Лексико-граматичні особливості перекладу рекламних слоганів автомобільних компаній за допомогою в...
б.г.
ISBN відсутній


Лінгвопрагматичний аспект сучасного франкомовного рекламного тексту
Нет экз.
Стаття
Зелена, Юлія
Лінгвопрагматичний аспект сучасного франкомовного рекламного тексту
б.г.
ISBN відсутній


Лінгвістичні особливості рекламних текстів та їх перекладу
Нет экз.
Стаття
Косенко, Анна Володимирівна
Лінгвістичні особливості рекламних текстів та їх перекладу
б.г.
ISBN відсутній


Лінгвокогнітивні особливості китайськомовних рекламних текстів косметичних засобів
Нет экз.
Стаття
Вечоринська, Тетяна Вікторівна
Лінгвокогнітивні особливості китайськомовних рекламних текстів косметичних засобів
б.г.
ISBN відсутній


Вимоги до творення рекламних слоганів: актуалізація впливової функції мови (на матеріалі англійсь...
Нет экз.
Стаття
Добровольська, Діана Михайлівна
Вимоги до творення рекламних слоганів: актуалізація впливової функції мови (на матеріалі англійсь...
б.г.
ISBN відсутній


Відтворення лексичних одиниць у рекламних слоганах у перекладі з англійської мови
Нет экз.
Стаття
Добровольська, Діана Михайлівна
Відтворення лексичних одиниць у рекламних слоганах у перекладі з англійської мови
б.г.
ISBN відсутній


Methods of Metaphor Transfer in the Process of Advertising Slogans Translation
Нет экз.
Стаття
Bondarevska, Olena M.
Methods of Metaphor Transfer in the Process of Advertising Slogans Translation
б.г.
ISBN відсутній


Англомовна реклама: її специфіка та особливості перекладу українською мовою
Нет экз.
Стаття
Талан, Наталія Ігорівна
Англомовна реклама: її специфіка та особливості перекладу українською мовою
б.г.
ISBN відсутній


Слогани соціальної реклами як віддзеркалення ціннісної картини світу: аспект міжкультурної комуні...
Нет экз.
Стаття
Караваєва, Т. Л.
Слогани соціальної реклами як віддзеркалення ціннісної картини світу: аспект міжкультурної комуні...
б.г.
ISBN відсутній


Зв'язок автор — споживач у рекламному продукті  (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)
Нет экз.
Стаття
Русецька, О. Б.
Зв'язок автор — споживач у рекламному продукті (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)
б.г.
ISBN відсутній


Слоган як один із видів рекламного тексту
Нет экз.
Стаття
Віговська, Л. А.
Слоган як один із видів рекламного тексту
б.г.
ISBN відсутній


Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
Нет экз.
Стаття
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній


Метафора як стилістичний засіб впливу на адресата (на прикладі англомовних рекламних текстів)
Нет экз.
Стаття
Воскобойник, Валентина
Метафора як стилістичний засіб впливу на адресата (на прикладі англомовних рекламних текстів)
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингова і структурна складова рекламного слогану, труднощі адекватного перекладу
Нет экз.
Стаття
Пожидаєва, Надія Петрівна
Маркетингова і структурна складова рекламного слогану, труднощі адекватного перекладу
б.г.
ISBN відсутній


Особливості відтворення прагматики рекламних слоганів в англо-українському перекладі
Нет экз.
Стаття
Карпенко, Наталія Анатоліївна
Особливості відтворення прагматики рекламних слоганів в англо-українському перекладі
б.г.
ISBN відсутній


Адресація як маніпулятивна технологія в рекламній галузі
Нет экз.
Стаття
Миколаєнко, Марина Юріївна
Адресація як маніпулятивна технологія в рекламній галузі
б.г.
ISBN відсутній


Епітет як емотивний засіб створення образу країни у туристичному рекламному слогані
Нет экз.
Стаття
Шевченко, Ольга Костянтинівна
Епітет як емотивний засіб створення образу країни у туристичному рекламному слогані
б.г.
ISBN відсутній


Структурно-змістові та лексичні особливості побудови рекламних слоганів
Нет экз.
Стаття
Пророкова, Руслана Д.
Структурно-змістові та лексичні особливості побудови рекламних слоганів
б.г.
ISBN відсутній


Linguistic Aspects of Advertising Slogans
Нет экз.
Стаття
Іщук, Н.
Linguistic Aspects of Advertising Slogans
б.г.
ISBN відсутній


Особливості будови та функціонування рекламного тексту (на матеріалі німецькомовної реклами)
Нет экз.
Стаття
Майстренко, Мирослава
Особливості будови та функціонування рекламного тексту (на матеріалі німецькомовної реклами)
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025