Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: рекламні слогани
Рубрики
--> рекламні слогани
Друк списку
--> рекламні слогани
Рубрика
- Назва:
- рекламні слогани
Друк списку
Зв'язані описи:
Стаття
Вечоринська, Тетяна Вікторівна
Лінгвокогнітивні особливості китайськомовних рекламних текстів косметичних засобів
б.г.
ISBN відсутній
Вечоринська, Тетяна Вікторівна
Лінгвокогнітивні особливості китайськомовних рекламних текстів косметичних засобів
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Добровольська, Діана Михайлівна
Вимоги до творення рекламних слоганів: актуалізація впливової функції мови (на матеріалі англійсь...
б.г.
ISBN відсутній
Добровольська, Діана Михайлівна
Вимоги до творення рекламних слоганів: актуалізація впливової функції мови (на матеріалі англійсь...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Добровольська, Діана Михайлівна
Відтворення лексичних одиниць у рекламних слоганах у перекладі з англійської мови
б.г.
ISBN відсутній
Добровольська, Діана Михайлівна
Відтворення лексичних одиниць у рекламних слоганах у перекладі з англійської мови
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Bondarevska, Olena M.
Methods of Metaphor Transfer in the Process of Advertising Slogans Translation
б.г.
ISBN відсутній
Bondarevska, Olena M.
Methods of Metaphor Transfer in the Process of Advertising Slogans Translation
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Талан, Наталія Ігорівна
Англомовна реклама: її специфіка та особливості перекладу українською мовою
б.г.
ISBN відсутній
Талан, Наталія Ігорівна
Англомовна реклама: її специфіка та особливості перекладу українською мовою
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Караваєва, Т. Л.
Слогани соціальної реклами як віддзеркалення ціннісної картини світу: аспект міжкультурної комуні...
б.г.
ISBN відсутній
Караваєва, Т. Л.
Слогани соціальної реклами як віддзеркалення ціннісної картини світу: аспект міжкультурної комуні...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Русецька, О. Б.
Зв'язок автор — споживач у рекламному продукті (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)
б.г.
ISBN відсутній
Русецька, О. Б.
Зв'язок автор — споживач у рекламному продукті (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Воскобойник, Валентина
Метафора як стилістичний засіб впливу на адресата (на прикладі англомовних рекламних текстів)
б.г.
ISBN відсутній
Воскобойник, Валентина
Метафора як стилістичний засіб впливу на адресата (на прикладі англомовних рекламних текстів)
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Пожидаєва, Надія Петрівна
Маркетингова і структурна складова рекламного слогану, труднощі адекватного перекладу
б.г.
ISBN відсутній
Пожидаєва, Надія Петрівна
Маркетингова і структурна складова рекламного слогану, труднощі адекватного перекладу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Карпенко, Наталія Анатоліївна
Особливості відтворення прагматики рекламних слоганів в англо-українському перекладі
б.г.
ISBN відсутній
Карпенко, Наталія Анатоліївна
Особливості відтворення прагматики рекламних слоганів в англо-українському перекладі
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Миколаєнко, Марина Юріївна
Адресація як маніпулятивна технологія в рекламній галузі
б.г.
ISBN відсутній
Миколаєнко, Марина Юріївна
Адресація як маніпулятивна технологія в рекламній галузі
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Шевченко, Ольга Костянтинівна
Епітет як емотивний засіб створення образу країни у туристичному рекламному слогані
б.г.
ISBN відсутній
Шевченко, Ольга Костянтинівна
Епітет як емотивний засіб створення образу країни у туристичному рекламному слогані
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Пророкова, Руслана Д.
Структурно-змістові та лексичні особливості побудови рекламних слоганів
б.г.
ISBN відсутній
Пророкова, Руслана Д.
Структурно-змістові та лексичні особливості побудови рекламних слоганів
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Майстренко, Мирослава
Особливості будови та функціонування рекламного тексту (на матеріалі німецькомовної реклами)
б.г.
ISBN відсутній
Майстренко, Мирослава
Особливості будови та функціонування рекламного тексту (на матеріалі німецькомовної реклами)
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Найдеш, Ольга
Розвиток асоціативних зв'язків при формуванні компетентності в аудіюванні (на матеріалі німецько...
б.г.
ISBN відсутній
Найдеш, Ольга
Розвиток асоціативних зв'язків при формуванні компетентності в аудіюванні (на матеріалі німецько...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Гузенко, Світлана Валентинівна
Складне речення як засіб реалізації мовленнєвого впливу в українських рекламних слоганах
б.г.
ISBN відсутній
Гузенко, Світлана Валентинівна
Складне речення як засіб реалізації мовленнєвого впливу в українських рекламних слоганах
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Пикалюк, Роман Володимирович
Модальна організація текстів рекламних слоганів
б.г.
ISBN відсутній
Пикалюк, Роман Володимирович
Модальна організація текстів рекламних слоганів
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Лівіцька, О. В.
Мовні особливості слогана як рекламного гасла у сучасному телеефірі
б.г.
ISBN відсутній
Лівіцька, О. В.
Мовні особливості слогана як рекламного гасла у сучасному телеефірі
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Куспісь, Н. Б.
Лексико-стилістичні засоби вербалізації експресивності у тексті реклами
б.г.
ISBN відсутній
Куспісь, Н. Б.
Лексико-стилістичні засоби вербалізації експресивності у тексті реклами
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Миколаєнко, Марина Юріївна
Роль перекладу рекламних текстів у формуванні міжкультурної комунікації
б.г.
ISBN відсутній
Миколаєнко, Марина Юріївна
Роль перекладу рекламних текстів у формуванні міжкультурної комунікації
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Мачульська, Катерина Ярославівна
Вікові особливості сприйняття рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній
Мачульська, Катерина Ярославівна
Вікові особливості сприйняття рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Менвей Чжан,
Лінгвокультурні аспекти слоганів українських та китайських університетів
б.г.
ISBN відсутній
Менвей Чжан,
Лінгвокультурні аспекти слоганів українських та китайських університетів
б.г.
ISBN відсутній