Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Торговельні марки
Рубрики
--> Торговельні марки
Друк списку
--> Торговельні марки
Рубрика
- Назва:
- Торговельні марки
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Кузьменко, Тетяна Сергіївна
"Бренд" у праві інтелектуальної власності: теорія і практика: монографія
МНАУ, 2014 г.
ISBN 978-617-7149-04-9
Кузьменко, Тетяна Сергіївна
"Бренд" у праві інтелектуальної власності: теорія і практика: монографія
МНАУ, 2014 г.
ISBN 978-617-7149-04-9
Книга
Матанцев Александр Николавевич
600 способов продвижения торговой марки
Дело и Сервис, 2003 г.
ISBN 5-8018-0208-8
Матанцев Александр Николавевич
600 способов продвижения торговой марки
Дело и Сервис, 2003 г.
ISBN 5-8018-0208-8
Книга
Студінська, Галина Яківна
Бренд у національній економіці України: монографія
Сердюк В. Л., 2016 г.
ISBN 978-617-7047-17-8
Студінська, Галина Яківна
Бренд у національній економіці України: монографія
Сердюк В. Л., 2016 г.
ISBN 978-617-7047-17-8
Книга
Ястремська, Олена Миколаївна
Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання: монографія
ХНЕУ, 2013 г.
ISBN 978-966-676-575-1
Ястремська, Олена Миколаївна
Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання: монографія
ХНЕУ, 2013 г.
ISBN 978-966-676-575-1
Книга
Гейер Геннадий Валерьевич
Брендинг в инновационной стратегии предприятия: монография
Норд-Пресс, 2006 г.
ISBN 966-380-129-8
Гейер Геннадий Валерьевич
Брендинг в инновационной стратегии предприятия: монография
Норд-Пресс, 2006 г.
ISBN 966-380-129-8
Книга
Багаева, Татьяна Леонидовна
Брендинг в оптике социологии: монография
ISBN 978-617-572-102-5
Багаева, Татьяна Леонидовна
Брендинг в оптике социологии: монография
Серія: Монограф
Академвидав, 2017 г.ISBN 978-617-572-102-5
Книга
Домнин Владимир Николаевич
Брендинг: новые технологии в России
ISBN відсутній
Домнин Владимир Николаевич
Брендинг: новые технологии в России
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2004 г.ISBN відсутній
Книга
Кендюхов Олександр Володимирович
Брендинг: принципи управління та методологія оцінки: монографія
ДонНУЕТ, 2012 г.
ISBN відсутній
Кендюхов Олександр Володимирович
Брендинг: принципи управління та методологія оцінки: монографія
ДонНУЕТ, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Д'Алессандро Дэвид
Войны брендов: 10 правил создания непобедимой торговой марки
ISBN 5-947231-47-6
Д'Алессандро Дэвид
Войны брендов: 10 правил создания непобедимой торговой марки
Серія: Деловой бестселлер
Питер, 2003 г.ISBN 5-947231-47-6
Книга
Бурбело Олег Анатолійович
Економічна і правова безпека репутації підприємства: монографія
Янтар, 2009 г.
ISBN відсутній
Бурбело Олег Анатолійович
Економічна і правова безпека репутації підприємства: монографія
Янтар, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Кузнєцов Юрій Миколайович
Засоби індивідуалізації учасників цивільного обороту, товарів і послуг: Навч. посібник для студентів ВНЗ
[б.в.], 2005 г.
ISBN 966-654-166-1
Кузнєцов Юрій Миколайович
Засоби індивідуалізації учасників цивільного обороту, товарів і послуг: Навч. посібник для студентів ВНЗ
[б.в.], 2005 г.
ISBN 966-654-166-1
Книга
Уиллер Алина
Индивидуальность бренда: Руководство по созданию, продвижению и поддержке сильных брендов
Альпина Бизнес Букс, 2004 г.
ISBN 5-9614005-9-X
Уиллер Алина
Индивидуальность бренда: Руководство по созданию, продвижению и поддержке сильных брендов
Альпина Бизнес Букс, 2004 г.
ISBN 5-9614005-9-X
Книга
Азарян Олена Михайлівна
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства: монографія
Вебер (Донецька філія), 2009 г.
ISBN відсутній
Азарян Олена Михайлівна
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства: монографія
Вебер (Донецька філія), 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Бошицький Юрій Ладиславович
Комерційні найменування в Україні: основні правові аспекти
Юридична думка, 2006 г.
ISBN 966-86023-4-X
Бошицький Юрій Ладиславович
Комерційні найменування в Україні: основні правові аспекти
Юридична думка, 2006 г.
ISBN 966-86023-4-X
Книга
Студинская Галина Яковлевна
Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд
Феникс, 2011 г.
ISBN відсутній
Студинская Галина Яковлевна
Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд
Феникс, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Управління товарн...: для студ. напряму підготов. "Маркетинг" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Управління товарн...: для студ. напряму підготов. "Маркетинг" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Бонтур Анн
Омоложение бренда: как увеличить ценность бренда, чтобы предотвратить его старение
Companion Group, 2008 г.
ISBN 978-966-96692-8-5
Бонтур Анн
Омоложение бренда: как увеличить ценность бренда, чтобы предотвратить его старение
Companion Group, 2008 г.
ISBN 978-966-96692-8-5
Книга
Эллвуд Айен
Основы брэндинга. 100 приемов повышения ценности товарной марки
ISBN 5-8183-0450-7
Эллвуд Айен
Основы брэндинга. 100 приемов повышения ценности товарной марки
Серія: Университеты бизнеса
ФАИР-ПРЕСС, 2003 г.ISBN 5-8183-0450-7
Книга
Кодинець Анатолій Олександрович
Право на засоби індивідуалізації учасників цивільного обороту, товарів і послуг: монографія
ВПЦ "Київський університет", 2007 г.
ISBN 966-594-874-1
Кодинець Анатолій Олександрович
Право на засоби індивідуалізації учасників цивільного обороту, товарів і послуг: монографія
ВПЦ "Київський університет", 2007 г.
ISBN 966-594-874-1
Книга
Правова охорона комерційних позначень в Україні: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць
Юридична думка, 2006 г.
ISBN відсутній
Правова охорона комерційних позначень в Україні: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць
Юридична думка, 2006 г.
ISBN відсутній
Електронний ресурс
Осмолян, В. А.
Правова охорона торговельних марок: вітчизняний та європейський досвід: монографія
Магнолія 2006, 2022 г.
ISBN 978-617-574-258-7
Осмолян, В. А.
Правова охорона торговельних марок: вітчизняний та європейський досвід: монографія
Магнолія 2006, 2022 г.
ISBN 978-617-574-258-7
Книга
Шубін, Олександр Олександрович
Ринок дитячих товарів у сфері продуктів харчування: монографія
ДонНУЕТ, 2013 г.
ISBN 978-966-385-327-7
Шубін, Олександр Олександрович
Ринок дитячих товарів у сфері продуктів харчування: монографія
ДонНУЕТ, 2013 г.
ISBN 978-966-385-327-7
Книга
Темпорал Пол
Роман с покупателем: Управление взаимоотношениями с покупателями как способ максимального увеличения стоимости торговой марки
ISBN 5-318-00769-4
Темпорал Пол
Роман с покупателем: Управление взаимоотношениями с покупателями как способ максимального увеличения стоимости торговой марки
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2002 г.ISBN 5-318-00769-4