Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Інформаційні технології
Рубрики
--> Підприємства
----> Інформаційні технології
Друк списку
--> Підприємства
----> Інформаційні технології
Рубрика
- Назва:
- Інформаційні технології
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Щербак Валерія Геннадіївна
Маркетингова політика розподілу: Навчальний посібник
ВД "ІНЖЕК", 2004 г.
ISBN 966-85150-2-1
Щербак Валерія Геннадіївна
Маркетингова політика розподілу: Навчальний посібник
ВД "ІНЖЕК", 2004 г.
ISBN 966-85150-2-1
Книга
Маркетингова товарна політика: завдання для роботи в комп'ют. кл. і метод. вказівки щодо їх викон. для студ. 4 курсу галузі знань "Економіка та підприємництво" напряму підготов. 6.030507...
ЛКА, 2012 г.
ISBN відсутній
Маркетингова товарна політика: завдання для роботи в комп'ют. кл. і метод. вказівки щодо їх викон. для студ. 4 курсу галузі знань "Економіка та підприємництво" напряму підготов. 6.030507...
ЛКА, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Волкова, Наталія Іванівна
Маркетингова товарна політика: метод. вказівки до самостійної роботи: для студ. спец. 6.030507 - "Маркетинг" напряму підготов. 0305 - "Економіка і підприємництво" ден. форми навч. IV...
Наука і техніка, 2012 г.
ISBN відсутній
Волкова, Наталія Іванівна
Маркетингова товарна політика: метод. вказівки до самостійної роботи: для студ. спец. 6.030507 - "Маркетинг" напряму підготов. 0305 - "Економіка і підприємництво" ден. форми навч. IV...
Наука і техніка, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Дайновський, Юрій Анатолійович
Маркетингова товарна політика: навч. посіб.
Львів. торг.-екон. ун-т, 2022 г.
ISBN 978-617-602-317-3
Дайновський, Юрій Анатолійович
Маркетингова товарна політика: навч. посіб.
Львів. торг.-екон. ун-т, 2022 г.
ISBN 978-617-602-317-3
Книга
Окландер, Михайло Анатолійович
Маркетингова товарна політика: навчальний посібник
Центр учбової літератури, 2014 г.
ISBN 978-617-673-314-0
Окландер, Михайло Анатолійович
Маркетингова товарна політика: навчальний посібник
Центр учбової літератури, 2014 г.
ISBN 978-617-673-314-0
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Монографія
ДонДУЕТ, 2006 г.
ISBN 966-385-016-7
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Монографія
ДонДУЕТ, 2006 г.
ISBN 966-385-016-7
Книга
Балабанова, Людмила Веніамінівна
Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: навч. посіб.
ВД "Професіонал", 2006 г.
ISBN 966-370-022-X
Балабанова, Людмила Веніамінівна
Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: навч. посіб.
ВД "Професіонал", 2006 г.
ISBN 966-370-022-X
Книга
Маркетингова цінова політика: завдання та метод. вказівки до контрол. роботи для студ. заоч. форми навч. та самост. роботи студ. ден. форми навч. галузі знань 0305 "Економіка та...
ЛКА, 2012 г.
ISBN відсутній
Маркетингова цінова політика: завдання та метод. вказівки до контрол. роботи для студ. заоч. форми навч. та самост. роботи студ. ден. форми навч. галузі знань 0305 "Економіка та...
ЛКА, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Окландер Михайло Анатолійович
Маркетингова цінова політика: навч. посіб., для студ. ВНЗ
Центр учбової літератури, 2012 г.
ISBN 978-611-01-0316-9
Окландер Михайло Анатолійович
Маркетингова цінова політика: навч. посіб., для студ. ВНЗ
Центр учбової літератури, 2012 г.
ISBN 978-611-01-0316-9
Книга
Маркетингова цінова політика: опорний конспект лекцій для самост. роботи студ. ден. та заоч. форм навчання галузі знань 0305 "Економіка та підприємництво" напряму підготовки 6.030507...
Вид-во Львівської комерційної академії, 2010 г.
ISBN відсутній
Маркетингова цінова політика: опорний конспект лекцій для самост. роботи студ. ден. та заоч. форм навчання галузі знань 0305 "Економіка та підприємництво" напряму підготовки 6.030507...
Вид-во Львівської комерційної академії, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Тимонин Александр Михайлович
Маркетинговая стратегия промышленных альянсов: Монография
ИД "ИНЖЭК", 2004 г.
ISBN 966-85152-9-3
Тимонин Александр Михайлович
Маркетинговая стратегия промышленных альянсов: Монография
ИД "ИНЖЭК", 2004 г.
ISBN 966-85152-9-3
Книга
Маркетингове управління конкурентоспроможністю: VI Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів, 26 березня 2015 р., м. Дніпропетровськ, тези доповідей
Marketing management of competitiveness
Дніпропетр. ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2015 г.
ISBN 978-966-434-350-0
Маркетингове управління конкурентоспроможністю: VI Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів, 26 березня 2015 р., м. Дніпропетровськ, тези доповідей
Marketing management of competitiveness
Дніпропетр. ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2015 г.
ISBN 978-966-434-350-0
Книга
Маркетингове управління конкурентоспроможністю: VII Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених і студентів, 25 березня 2016 р., м. Дніпропетровськ, тези доповідей
Marketing management of competitiveness
Дніпропетр. ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2016 г.
ISBN 978-966-434-366-1
Маркетингове управління конкурентоспроможністю: VII Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених і студентів, 25 березня 2016 р., м. Дніпропетровськ, тези доповідей
Marketing management of competitiveness
Дніпропетр. ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2016 г.
ISBN 978-966-434-366-1
Книга
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: матеріали міжвузів. наук.-практ. конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, 17 квітня 2009 р., м. Дніпропетровськ
ДУЕП, 2009 г.
ISBN відсутній
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: матеріали міжвузів. наук.-практ. конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, 17 квітня 2009 р., м. Дніпропетровськ
ДУЕП, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід: Монографія
ДонДУЕТ, 2006 г.
ISBN відсутній
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід: Монографія
ДонДУЕТ, 2006 г.
ISBN відсутній
Книга
Маркетинговий аналіз: навч. посіб.
Видавництво ТНЕУ "Економічна думка", 2012 г.
ISBN 978-966-654-296-3
Маркетинговий аналіз: навч. посіб.
Видавництво ТНЕУ "Економічна думка", 2012 г.
ISBN 978-966-654-296-3
Книга
Маркетингові та логістичні аспекти діяльності експортно орієнтованих підприємств: монографія
Гуляєва В. М., 2022 г.
ISBN 978-617-7901-69-2
Маркетингові та логістичні аспекти діяльності експортно орієнтованих підприємств: монографія
Гуляєва В. М., 2022 г.
ISBN 978-617-7901-69-2
Книга
Балабанова Людмила Вениаминовна
Маркетинговый аудит системы сбыта: Монография
ISBN 966-7634-66-3
Балабанова Людмила Вениаминовна
Маркетинговый аудит системы сбыта: Монография
Серія: Школа маркетингового бизнеса
ДонГУЭТ, 2003 г.ISBN 966-7634-66-3
Книга
Методи діагностики при адміністративному управлінні стану маркетингової діяльності на підприємстві: монографія
СПД Купріянов В. С., 2011 г.
ISBN 978-966-2991-70-3
Методи діагностики при адміністративному управлінні стану маркетингової діяльності на підприємстві: монографія
СПД Купріянов В. С., 2011 г.
ISBN 978-966-2991-70-3
Книга
Криворучко Оксана Миколаївна
Методичні рекомендації з оцінки маркетингових можливостей автотранспортних підприємств та формува...
[б.в.], 2009 г.
ISBN відсутній
Криворучко Оксана Миколаївна
Методичні рекомендації з оцінки маркетингових можливостей автотранспортних підприємств та формува...
[б.в.], 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Хаустова Виктория Евгеньевна
Моделирование маркетинговой стратегии предприятия на рынках продукции производственно-техническог...: Монография
ИД "ИНЖЭК", 2004 г.
ISBN відсутній
Хаустова Виктория Евгеньевна
Моделирование маркетинговой стратегии предприятия на рынках продукции производственно-техническог...: Монография
ИД "ИНЖЭК", 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Примак Тетяна Олександрівна
Моделювання визначення та розподілу витрат підприємства на маркетингові комунікації: (Програмне забезпечення розроблено в Visual Basic for Microsoft Excel 97)
Логос, 2003 г.
ISBN 966-581-442-7
Примак Тетяна Олександрівна
Моделювання визначення та розподілу витрат підприємства на маркетингові комунікації: (Програмне забезпечення розроблено в Visual Basic for Microsoft Excel 97)
Логос, 2003 г.
ISBN 966-581-442-7
Книга
Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації: монографія
ТНЕУ, 2013 г.
ISBN 978-966-654-337-3
Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації: монографія
ТНЕУ, 2013 г.
ISBN 978-966-654-337-3
Книга
Саттон Дейв
Новая наука маркетинга. Маркетинговое управление предприятием
ISBN 5-947239-55-8
Саттон Дейв
Новая наука маркетинга. Маркетинговое управление предприятием
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2004 г.ISBN 5-947239-55-8