Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: Інформаційні технології

Рубрики
--> Підприємства
----> Інформаційні технології

Рубрика

Назва:
 
Інформаційні технології  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 1 | 2 | 3 | 4 | вперед >>
Маркетингова політика розподілу
Недоступно
 0 из 2
Книга
Щербак Валерія Геннадіївна
Маркетингова політика розподілу: Навчальний посібник
ВД "ІНЖЕК", 2004 г.
ISBN 966-85150-2-1


Маркетингова товарна політика
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингова товарна політика: завдання для роботи в комп'ют. кл. і метод. вказівки щодо їх викон. для студ. 4 курсу галузі знань "Економіка та підприємництво" напряму підготов. 6.030507...
ЛКА, 2012 г.
ISBN відсутній


Маркетингова товарна політика
Недоступно
 0 из 1
Книга
Волкова, Наталія Іванівна
Маркетингова товарна політика: метод. вказівки до самостійної роботи: для студ. спец. 6.030507 - "Маркетинг" напряму підготов. 0305 - "Економіка і підприємництво" ден. форми навч. IV...
Наука і техніка, 2012 г.
ISBN відсутній


Маркетингова товарна політика
Недоступно
 0 из 1
Книга
Дайновський, Юрій Анатолійович
Маркетингова товарна політика: навч. посіб.
Львів. торг.-екон. ун-т, 2022 г.
ISBN 978-617-602-317-3


Маркетингова товарна політика
Недоступно
 0 из 3
Книга
Окландер, Михайло Анатолійович
Маркетингова товарна політика: навчальний посібник
Центр учбової літератури, 2014 г.
ISBN 978-617-673-314-0


Маркетингова товарна політика
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингова товарна політика: підручник
Знання, 2012 г.
ISBN 978-966-346-758-0


Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
ДонДУЕТ, 2006 г.
ISBN 966-385-016-7


Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга
Балабанова, Людмила Веніамінівна
Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: навч. посіб.
ВД "Професіонал", 2006 г.
ISBN 966-370-022-X


Маркетингова цінова політика
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингова цінова політика: завдання та метод. вказівки до контрол. роботи для студ. заоч. форми навч. та самост. роботи студ. ден. форми навч. галузі знань 0305 "Економіка та...
ЛКА, 2012 г.
ISBN відсутній


Маркетингова цінова політика
Недоступно
 0 из 4
Книга
Окландер Михайло Анатолійович
Маркетингова цінова політика: навч. посіб., для студ. ВНЗ
Центр учбової літератури, 2012 г.
ISBN 978-611-01-0316-9


Маркетингова цінова політика
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингова цінова політика: опорний конспект лекцій для самост. роботи студ. ден. та заоч. форм навчання галузі знань 0305 "Економіка та підприємництво" напряму підготовки 6.030507...
Вид-во Львівської комерційної академії, 2010 г.
ISBN відсутній


Маркетинговая стратегия промышленных альянсов
Недоступно
 0 из 1
Книга
Тимонин Александр Михайлович
Маркетинговая стратегия промышленных альянсов: Монография
ИД "ИНЖЭК", 2004 г.
ISBN 966-85152-9-3


Маркетингове управління конкурентоспроможністю
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингове управління конкурентоспроможністю: VI Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів, 26 березня 2015 р., м. Дніпропетровськ, тези доповідей
Marketing management of competitiveness
Дніпропетр. ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2015 г.
ISBN 978-966-434-350-0


Маркетингове управління конкурентоспроможністю
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингове управління конкурентоспроможністю: VII Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених і студентів, 25 березня 2016 р., м. Дніпропетровськ, тези доповідей
Marketing management of competitiveness
Дніпропетр. ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2016 г.
ISBN 978-966-434-366-1


Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: матеріали міжвузів. наук.-практ. конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, 17 квітня 2009 р., м. Дніпропетровськ
ДУЕП, 2009 г.
ISBN відсутній


Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід
Недоступно
 0 из 1
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід: Монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
ДонДУЕТ, 2006 г.
ISBN відсутній


Маркетинговий аналіз
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетинговий аналіз: навч. посіб.
Видавництво ТНЕУ "Економічна думка", 2012 г.
ISBN 978-966-654-296-3


Маркетингові та логістичні аспекти діяльності експортно орієнтованих підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингові та логістичні аспекти діяльності експортно орієнтованих підприємств: монографія
Гуляєва В. М., 2022 г.
ISBN 978-617-7901-69-2


Маркетинговый аудит системы сбыта
Недоступно
 0 из 1
Книга
Балабанова Людмила Вениаминовна
Маркетинговый аудит системы сбыта: Монография
Серія: Школа маркетингового бизнеса
ДонГУЭТ, 2003 г.
ISBN 966-7634-66-3


Методи діагностики при адміністративному управлінні стану маркетингової діяльності на підприємстві
Недоступно
 0 из 1
Книга

Методи діагностики при адміністративному управлінні стану маркетингової діяльності на підприємстві: монографія
СПД Купріянов В. С., 2011 г.
ISBN 978-966-2991-70-3


Методичні рекомендації з оцінки маркетингових можливостей автотранспортних підприємств та формува...
Недоступно
 0 из 1
Книга
Криворучко Оксана Миколаївна
Методичні рекомендації з оцінки маркетингових можливостей автотранспортних підприємств та формува...
[б.в.], 2009 г.
ISBN відсутній


Моделирование маркетинговой стратегии предприятия на рынках продукции производственно-техническог...
Недоступно
 0 из 1
Книга
Хаустова Виктория Евгеньевна
Моделирование маркетинговой стратегии предприятия на рынках продукции производственно-техническог...: Монография
ИД "ИНЖЭК", 2004 г.
ISBN відсутній


Моделювання визначення та розподілу витрат підприємства на маркетингові комунікації
Недоступно
 0 из 2
Книга
Примак Тетяна Олександрівна
Моделювання визначення та розподілу витрат підприємства на маркетингові комунікації: (Програмне забезпечення розроблено в Visual Basic for Microsoft Excel 97)
Логос, 2003 г.
ISBN 966-581-442-7


Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації
Недоступно
 0 из 1
Книга

Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації: монографія
ТНЕУ, 2013 г.
ISBN 978-966-654-337-3


Новая наука маркетинга. Маркетинговое управление предприятием
Недоступно
 0 из 1
Книга
Саттон Дейв
Новая наука маркетинга. Маркетинговое управление предприятием
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2004 г.
ISBN 5-947239-55-8


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025