Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Інформаційні технології
Рубрики
--> Підприємства
----> Інформаційні технології
Друк списку
--> Підприємства
----> Інформаційні технології
Рубрика
- Назва:
- Інформаційні технології
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Прикладне програмне забезпечення моделювання маркетингової...: для студ. спец. "Менеджмент організацій" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Прикладне програмне забезпечення моделювання маркетингової...: для студ. спец. "Менеджмент організацій" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Холодний Геннадій Олександрович
Розвиток управління маркетингом на підприємствах: монографія
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN 978-966-676-395-5
Холодний Геннадій Олександрович
Розвиток управління маркетингом на підприємствах: монографія
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN 978-966-676-395-5
Книга
Аронова Вікторія Віталіївна
Ситуаційно-процесна діагностика стану маркетингової діяльності на підприємстві: монографія
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2010 г.
ISBN відсутній
Аронова Вікторія Віталіївна
Ситуаційно-процесна діагностика стану маркетингової діяльності на підприємстві: монографія
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Соціально-етичний маркетинг: монографія
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013 г.
ISBN 978-966-629-616-3
Соціально-етичний маркетинг: монографія
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013 г.
ISBN 978-966-629-616-3
Книга
Соціально-етичний маркетинг: монографія
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017 г.
ISBN 978-966-629-833-4
Соціально-етичний маркетинг: монографія
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017 г.
ISBN 978-966-629-833-4
Книга
Захарченко В. И.
Стратегический маркетинг на предприятии: Учебное пособие (конспект лекций)
Наука и техника, 2005 г.
ISBN відсутній
Захарченко В. И.
Стратегический маркетинг на предприятии: Учебное пособие (конспект лекций)
Наука и техника, 2005 г.
ISBN відсутній
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: монографія
ДонНУЕТ, 2009 г.
ISBN 966-385-145-7
Балабанова Людмила Веніамінівна
Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: монографія
ДонНУЕТ, 2009 г.
ISBN 966-385-145-7
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Стратегічне маркетингове управління комерційною діяльністю підприємств: монографія
ДонНУЕТ, 2011 г.
ISBN 978-966-385-207-2
Балабанова Людмила Веніамінівна
Стратегічне маркетингове управління комерційною діяльністю підприємств: монографія
ДонНУЕТ, 2011 г.
ISBN 978-966-385-207-2
Книга
Антошкіна Лідія Іванівна
Стратегічний маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності підприємств Північноприазовського регіону: монографія
ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2012 г.
ISBN відсутній
Антошкіна Лідія Іванівна
Стратегічний маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності підприємств Північноприазовського регіону: монографія
ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Ч. 1: Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція
2011 г.
ISBN 978-966-1664-97-4
Ч. 1: Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція
2011 г.
ISBN 978-966-1664-97-4
Книга
Салига Сергій Якович
Теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах: монографія
КПУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Салига Сергій Якович
Теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах: монографія
КПУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Тєлєтов Олександр Сергійович
Тестові та контрольні завдання з промислового маркетингу: Навчальний посібник
СумДУ, 2002 г.
ISBN 966-7668-78-9
Тєлєтов Олександр Сергійович
Тестові та контрольні завдання з промислового маркетингу: Навчальний посібник
СумДУ, 2002 г.
ISBN 966-7668-78-9
Книга
Тімонін Олександр Михайлович
Технічне переозброєння підприємства на основі концепції маркетингу: монографія
ВД "ІНЖЕК", 2008 г.
ISBN відсутній
Тімонін Олександр Михайлович
Технічне переозброєння підприємства на основі концепції маркетингу: монографія
ВД "ІНЖЕК", 2008 г.
ISBN відсутній
Книга
Андрєєва, Наталя Миколаївна
Товарна інноваційна політика: навч. посіб.
Астропринт, 2015 г.
ISBN 978-617-7261-26-0
Андрєєва, Наталя Миколаївна
Товарна інноваційна політика: навч. посіб.
Астропринт, 2015 г.
ISBN 978-617-7261-26-0
Книга
Андрєєва, Наталя Миколаївна
Товарна інноваційна політика: навч. посіб.
Фенікс, 2014 г.
ISBN 978-966-438-885-3
Андрєєва, Наталя Миколаївна
Товарна інноваційна політика: навч. посіб.
Фенікс, 2014 г.
ISBN 978-966-438-885-3
Книга
Салига Сергій Якович
Удосконалення системи стратегічного маркетингу на підприємствах: монографія
КПУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Салига Сергій Якович
Удосконалення системи стратегічного маркетингу на підприємствах: монографія
КПУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Управление маркетинговым потенциалом предприятия: Монография
ООО "Юго-Восток, Лтд", 2005 г.
ISBN 966-8168-85-2
Управление маркетинговым потенциалом предприятия: Монография
ООО "Юго-Восток, Лтд", 2005 г.
ISBN 966-8168-85-2
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Управління маркетинговим потенціалом підприємства: Монографія
ДонДУЕТ, 2005 г.
ISBN 966-385-010-8
Балабанова Людмила Веніамінівна
Управління маркетинговим потенціалом підприємства: Монографія
ДонДУЕТ, 2005 г.
ISBN 966-385-010-8
Книга
Шинкаренко Володимир Григорович
Управління маркетинговими можливостями підприємства: монографія
ХНАДУ, 2011 г.
ISBN 978-966-303-349-5
Шинкаренко Володимир Григорович
Управління маркетинговими можливостями підприємства: монографія
ХНАДУ, 2011 г.
ISBN 978-966-303-349-5
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Управління маркетинговою діяльністю підприємства: монографія
ДонНУЕТ, 2010 г.
ISBN 978-966-385-182-2
Балабанова Людмила Веніамінівна
Управління маркетинговою діяльністю підприємства: монографія
ДонНУЕТ, 2010 г.
ISBN 978-966-385-182-2
Книга
Карпенко Наталія Володимирівна
Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу: монографія
РВВ ПУСКУ, 2008 г.
ISBN відсутній
Карпенко Наталія Володимирівна
Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу: монографія
РВВ ПУСКУ, 2008 г.
ISBN відсутній
Книга
Сардак Олена Вікторівна
Управління персонал-маркетингом: ідеогенез, інструментарій, синергія: монографія
ДонНУЕТ, 2012 г.
ISBN 978-966-385-290-4
Сардак Олена Вікторівна
Управління персонал-маркетингом: ідеогенез, інструментарій, синергія: монографія
ДонНУЕТ, 2012 г.
ISBN 978-966-385-290-4
Книга
Белоусов Анатолий Иванович
Учёт и анализ маркетинговой деятельности: учеб. пособие
НТУ "ХПИ", 2012 г.
ISBN 978-966-2579-62-8
Белоусов Анатолий Иванович
Учёт и анализ маркетинговой деятельности: учеб. пособие
НТУ "ХПИ", 2012 г.
ISBN 978-966-2579-62-8
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації: Монографія
ДонДУЕТ, 2003 г.
ISBN 966-7634-65-5
Балабанова Людмила Веніамінівна
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації: Монографія
ДонДУЕТ, 2003 г.
ISBN 966-7634-65-5