Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: Інноваційний розвиток

Рубрики
--> Підприємства
----> Інноваційний розвиток

Рубрика

Назва:
 
Інноваційний розвиток  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | вперед >>
Маркетингове управління конкурентоспроможністю
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингове управління конкурентоспроможністю: VI Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів, 26 березня 2015 р., м. Дніпропетровськ, тези доповідей
Marketing management of competitiveness
Дніпропетр. ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2015 г.
ISBN 978-966-434-350-0


Маркетингове управління конкурентоспроможністю
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингове управління конкурентоспроможністю: VII Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених і студентів, 25 березня 2016 р., м. Дніпропетровськ, тези доповідей
Marketing management of competitiveness
Дніпропетр. ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2016 г.
ISBN 978-966-434-366-1


Маркетингове управління конкурентоспроможністю
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингове управління конкурентоспроможністю: VIII Міжнар. наук.-практ. конф. мол. вчених і студентів, 31 березня 2017 р., тези доповідей
Marketing management of competitiveness
Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2017 г.
ISBN 978-966-434-388-3


Маркетингове управління конкурентоспроможністю
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингове управління конкурентоспроможністю: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. мол. вчених і студ., 16 квіт. 2010 р.
ДУЕП, 2010 г.
ISBN відсутній


Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів: IX Міжнар. наук.-практ. конф. молод. вчених та студентів, 29 березня 2018 р., м. Дніпро, тези доповідей
Marketing management : facing the global competitiveness challenge
Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2018 г.
ISBN 978-966-434-428-6


Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів: X Міжнар. наук.-практ. конф. молод. вчених та студентів, 28 березня 2019 р., м. Дніпро, тези доповідей
Marketing management: facing the global competitiveness challenge
Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2019 г.
ISBN 978-966-434-465-1


Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: матеріали міжвузів. наук.-практ. конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, 17 квітня 2009 р., м. Дніпропетровськ
ДУЕП, 2009 г.
ISBN відсутній


Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід
Недоступно
 0 из 1
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід: Монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
ДонДУЕТ, 2006 г.
ISBN відсутній


Маркетинговий аналіз
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетинговий аналіз: навч. посіб.
Видавництво ТНЕУ "Економічна думка", 2012 г.
ISBN 978-966-654-296-3


Маркетинговий менеджмент
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетинговий менеджмент: навч. посіб.
Ред.-вид. від. ВТЕІ ДТЕУ, 2024 г.
ISBN 978-966-918-071-1


Маркетинговий потенціал: стратегічні орієнтири розвитку
Недоступно
 0 из 1
Книга
Поліщук, Ірина Ігорівна
Маркетинговий потенціал: стратегічні орієнтири розвитку: монографія
ВТЕІ КНТЕУ, 2020 г.
ISBN 978-966-629-957-7


Маркетингові підходи формування стратегії підприємства
Недоступно
 0 из 1
Книга
Гончаров, В. М.
Маркетингові підходи формування стратегії підприємства: монографія
Ноулідж, 2013 г.
ISBN 978-617-579-573-6


Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії
Недоступно
 0 из 1
Книга
Мельников, Сергій Валерійович
Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії: монографія
ОНМУ, 2015 г.
ISBN 978-966-7716-78-3


Маркетингові та логістичні аспекти діяльності експортно орієнтованих підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингові та логістичні аспекти діяльності експортно орієнтованих підприємств: монографія
Гуляєва В. М., 2022 г.
ISBN 978-617-7901-69-2


Маркетинговое планирование
Недоступно
 0 из 1
Книга
Йеннер, Томас
Маркетинговое планирование
Гуманитарный Центр, 2010 г.
ISBN 978-966-8324-63-5


Маркетинговые решения экологически ориентированного предприятия
Недоступно
 0 из 1
Книга
Криковцева Нина Александровна
Маркетинговые решения экологически ориентированного предприятия: монография
Донбасс, 2009 г.
ISBN відсутній


Маркетинговый аудит системы сбыта
Недоступно
 0 из 1
Книга
Балабанова Людмила Вениаминовна
Маркетинговый аудит системы сбыта: Монография
Серія: Школа маркетингового бизнеса
ДонГУЭТ, 2003 г.
ISBN 966-7634-66-3


Математическое моделирование, оценка эффективности и синтез организационных структур предприятий
Недоступно
 0 из 1
Книга
Городнов Вячеслав Петрович
Математическое моделирование, оценка эффективности и синтез организационных структур предприятий: Монография
НУА, 2005 г.
ISBN 966-85582-3-5


Математичне моделювання підприємницької діяльності
Недоступно
 0 из 2
Книга
Рядно Олександр Андрійович
Математичне моделювання підприємницької діяльності: навч. посіб. для студ. ВНЗів економ. спец.
ДДФА, 2011 г.
ISBN 978-966-8866-60-9


Математичні моделі та методи оцінювання фінансового стану підприємства
Недоступно
 0 из 1
Книга
Азарова Анжеліка Олексіївна
Математичні моделі та методи оцінювання фінансового стану підприємства: монографія
ВНТУ, 2010 г.
ISBN відсутній


Математичні моделі та методи управління стратегічним потенціалом підприємства
Недоступно
 0 из 1
Книга
Азарова Анжеліка Олексіївна
Математичні моделі та методи управління стратегічним потенціалом підприємства: монографія
ВНТУ, 2012 г.
ISBN 978-966-641-472-7


Материалы IV региональной студенческой научной конференции &quot;Учет и контроль в деятельности предпр...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Материалы IV региональной студенческой научной конференции "Учет и контроль в деятельности предпр...
ДонГТУ, 2003 г.
ISBN відсутній


Материалы Международной научно-практической конференции молодых ученых &quot;Актуальные проблемы финан...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Материалы Международной научно-практической конференции молодых ученых "Актуальные проблемы финан...
ДонНТУ, 2003 г.
ISBN відсутній


.
Недоступно
 0 из 1
Книга

Т. 1: .
2003 г.
ISBN відсутній


.
Недоступно
 0 из 1
Книга

Т. 2: .
2003 г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025