Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: маркетинговий аудит

Рубрики
--> маркетинговий аудит

Рубрика

Назва:
 
маркетинговий аудит  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури процедури стратегування ...
Нет экз.
Стаття
Андрєєва, Наталя Миколаївна
Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури процедури стратегування ...
б.г.
ISBN відсутній


Економіко-математичне моделювання та інформаційні технології в маркетинговому аудиті
Нет экз.
Стаття

Економіко-математичне моделювання та інформаційні технології в маркетинговому аудиті
б.г.
ISBN відсутній


Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового а...
Нет экз.
Стаття
Зіньковська, Дар’я Володимирівна
Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового а...
б.г.
ISBN відсутній


Стратегічна спрямованість маркетингового аудиту на діяльність підприємства
Нет экз.
Стаття
Середа, Наталія Миколаївна
Стратегічна спрямованість маркетингового аудиту на діяльність підприємства
б.г.
ISBN відсутній


Роль оптимізації рівня конверсії (CRO) в маркетингу
Нет экз.
Стаття
Гнилякевич-Проць, І. З.
Роль оптимізації рівня конверсії (CRO) в маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025