Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: бренди

Рубрики
--> бренди

Рубрика

Назва:
 
бренди  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

1 | 2 | вперед >>
Концептуалізація дизайну бренду як соціального і культурного феномена у контексті графічному диза...
Нет экз.
Стаття

Концептуалізація дизайну бренду як соціального і культурного феномена у контексті графічному диза...
б.г.
ISBN відсутній


Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі особового імені
Нет экз.
Стаття

Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі особового імені
б.г.
ISBN відсутній


Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі різних варіантів чоловічого та жіночого імен
Нет экз.
Стаття

Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі різних варіантів чоловічого та жіночого імен
б.г.
ISBN відсутній


Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі чоловічого імені: ґендерний аспект
Нет экз.
Стаття
Акімова, Наталія
Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі чоловічого імені: ґендерний аспект
б.г.
ISBN відсутній


Функціонально-прагматичні особливості товарного знаку (на матеріалі текстів англомовної реклами)
Нет экз.
Стаття
Романюк, Тетяна Олександрівна
Функціонально-прагматичні особливості товарного знаку (на матеріалі текстів англомовної реклами)
б.г.
ISBN відсутній


Що таке «ребрендинг» і навіщо він потрібен
Нет экз.
Стаття
Дубова, Ольга
Що таке «ребрендинг» і навіщо він потрібен
б.г.
ISBN відсутній


Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій
Нет экз.
Стаття
Прядко, Ольга Миколаївна
Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій
б.г.
ISBN відсутній


Концептуальні засади формування бренду
Нет экз.
Стаття
Ковальчук, Кристина Вадимівна
Концептуальні засади формування бренду
б.г.
ISBN відсутній


Стратегії управління брендом як складові бренд-менеджменту
Нет экз.
Стаття
Троян, Владислава Ігорівна
Стратегії управління брендом як складові бренд-менеджменту
б.г.
ISBN відсутній


Формування бренду закладів вищої освіти: роль соціологічних досліджень
Нет экз.
Стаття
Козаченко, О. О.
Формування бренду закладів вищої освіти: роль соціологічних досліджень
б.г.
ISBN відсутній


Internet post as an element of e-branding. Linguistic analysis
Нет экз.
Стаття
Filip, Grażyna
Internet post as an element of e-branding. Linguistic analysis
Онлайн-пост як складова е-брендингу. Лінгвістичний аналіз
б.г.
ISBN відсутній


Інфлюенсери як ефективні інструменти сучасного інтернет-маркетингу
Нет экз.
Стаття
Прощенко, Андрій Костянтинович
Інфлюенсери як ефективні інструменти сучасного інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії
Нет экз.
Стаття
Летюк, С. Б.
Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії
б.г.
ISBN відсутній


Удосконалення IR-практики із залученням медіаінструментів
Нет экз.
Стаття
Чекалюк, В. В.
Удосконалення IR-практики із залученням медіаінструментів
б.г.
ISBN відсутній


Дизайн національно ідентифікованих об'єктів візуальної комунікації в сучасній Україні як соціокул...
Нет экз.
Стаття
Удріс-Бородавко, Наталя Сергіївна
Дизайн національно ідентифікованих об'єктів візуальної комунікації в сучасній Україні як соціокул...
б.г.
ISBN відсутній


Від медіабренду до бренду журналіста: сучасні практики самопрезентації автора в українських інтер...
Нет экз.
Стаття
Горська, К. О.
Від медіабренду до бренду журналіста: сучасні практики самопрезентації автора в українських інтер...
б.г.
ISBN відсутній


Застосування бренд-маркетингових технологій в аграрному господарюванні
Нет экз.
Стаття
Газуда, Михайло
Застосування бренд-маркетингових технологій в аграрному господарюванні
б.г.
ISBN відсутній


Операційні ланцюги в готельному бізнесі України
Нет экз.
Стаття
Морохович, Василь
Операційні ланцюги в готельному бізнесі України
б.г.
ISBN відсутній


The Role of Rumors and Transformation of Personal Brands in the Political Landscape of Iran
Нет экз.
Стаття
Didyk, Oksana
The Role of Rumors and Transformation of Personal Brands in the Political Landscape of Iran
Роль чуток і пліток у формуванні та трансформації особистих брендів у політичному ландшафті Ірану
б.г.
ISBN відсутній


Бренд в системі світової економічної геополітики
Нет экз.
Стаття
Студінська, Галина Яківна
Бренд в системі світової економічної геополітики
б.г.
ISBN відсутній


Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
Нет экз.
Стаття
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній


Бенчмаркінг в системі формування організаційної культури
Нет экз.
Стаття
Мостенська, Тетяна Леонідівна
Бенчмаркінг в системі формування організаційної культури
б.г.
ISBN відсутній


Бренд в системі публічного управління
Нет экз.
Стаття
Захаріна, О. В.
Бренд в системі публічного управління
б.г.
ISBN відсутній


Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання
Нет экз.
Стаття
Ященко, О. О.
Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання
б.г.
ISBN відсутній


Становлення ринку споживачів крафтових продуктів в системі маркетингу
Нет экз.
Стаття
Орел, А. М.
Становлення ринку споживачів крафтових продуктів в системі маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025