Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: бренди
Рубрики
--> бренди
Друк списку
--> бренди
Рубрика
- Назва:
- бренди
Друк списку
Зв'язані описи:
Стаття
Концептуалізація дизайну бренду як соціального і культурного феномена у контексті графічному диза...
б.г.
ISBN відсутній
Концептуалізація дизайну бренду як соціального і культурного феномена у контексті графічному диза...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі різних варіантів чоловічого та жіночого імен
б.г.
ISBN відсутній
Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі різних варіантів чоловічого та жіночого імен
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Акімова, Наталія
Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі чоловічого імені: ґендерний аспект
б.г.
ISBN відсутній
Акімова, Наталія
Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі чоловічого імені: ґендерний аспект
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Романюк, Тетяна Олександрівна
Функціонально-прагматичні особливості товарного знаку (на матеріалі текстів англомовної реклами)
б.г.
ISBN відсутній
Романюк, Тетяна Олександрівна
Функціонально-прагматичні особливості товарного знаку (на матеріалі текстів англомовної реклами)
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Прядко, Ольга Миколаївна
Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій
б.г.
ISBN відсутній
Прядко, Ольга Миколаївна
Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Троян, Владислава Ігорівна
Стратегії управління брендом як складові бренд-менеджменту
б.г.
ISBN відсутній
Троян, Владислава Ігорівна
Стратегії управління брендом як складові бренд-менеджменту
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Козаченко, О. О.
Формування бренду закладів вищої освіти: роль соціологічних досліджень
б.г.
ISBN відсутній
Козаченко, О. О.
Формування бренду закладів вищої освіти: роль соціологічних досліджень
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Filip, Grażyna
Internet post as an element of e-branding. Linguistic analysis
Онлайн-пост як складова е-брендингу. Лінгвістичний аналіз
б.г.
ISBN відсутній
Filip, Grażyna
Internet post as an element of e-branding. Linguistic analysis
Онлайн-пост як складова е-брендингу. Лінгвістичний аналіз
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Прощенко, Андрій Костянтинович
Інфлюенсери як ефективні інструменти сучасного інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Прощенко, Андрій Костянтинович
Інфлюенсери як ефективні інструменти сучасного інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Летюк, С. Б.
Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії
б.г.
ISBN відсутній
Летюк, С. Б.
Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Удріс-Бородавко, Наталя Сергіївна
Дизайн національно ідентифікованих об'єктів візуальної комунікації в сучасній Україні як соціокул...
б.г.
ISBN відсутній
Удріс-Бородавко, Наталя Сергіївна
Дизайн національно ідентифікованих об'єктів візуальної комунікації в сучасній Україні як соціокул...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Горська, К. О.
Від медіабренду до бренду журналіста: сучасні практики самопрезентації автора в українських інтер...
б.г.
ISBN відсутній
Горська, К. О.
Від медіабренду до бренду журналіста: сучасні практики самопрезентації автора в українських інтер...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Газуда, Михайло
Застосування бренд-маркетингових технологій в аграрному господарюванні
б.г.
ISBN відсутній
Газуда, Михайло
Застосування бренд-маркетингових технологій в аграрному господарюванні
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Didyk, Oksana
The Role of Rumors and Transformation of Personal Brands in the Political Landscape of Iran
Роль чуток і пліток у формуванні та трансформації особистих брендів у політичному ландшафті Ірану
б.г.
ISBN відсутній
Didyk, Oksana
The Role of Rumors and Transformation of Personal Brands in the Political Landscape of Iran
Роль чуток і пліток у формуванні та трансформації особистих брендів у політичному ландшафті Ірану
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Мостенська, Тетяна Леонідівна
Бенчмаркінг в системі формування організаційної культури
б.г.
ISBN відсутній
Мостенська, Тетяна Леонідівна
Бенчмаркінг в системі формування організаційної культури
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Ященко, О. О.
Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання
б.г.
ISBN відсутній
Ященко, О. О.
Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Орел, А. М.
Становлення ринку споживачів крафтових продуктів в системі маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Орел, А. М.
Становлення ринку споживачів крафтових продуктів в системі маркетингу
б.г.
ISBN відсутній