Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: реклама

Рубрики
--> реклама

Рубрика

Назва:
 
реклама  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 1 | 2 | 3 | вперед >>
Реклама та пропагування військової служби як засіб покращення проведення мобілізації в Україні
Нет экз.
Стаття
Романишин, А. М.
Реклама та пропагування військової служби як засіб покращення проведення мобілізації в Україні
б.г.
ISBN відсутній


Іменник у тексті освітньої реклами: змістова роль та впливовий потенціал
Нет экз.
Стаття
Менвей Чжан,
Іменник у тексті освітньої реклами: змістова роль та впливовий потенціал
б.г.
ISBN відсутній


Реклама як форма масової комунікації
Нет экз.
Стаття
Семененко, Олександра
Реклама як форма масової комунікації
б.г.
ISBN відсутній


Advertisement as a Means of Communication: the content and Peculiarities of Translation
Нет экз.
Стаття
Anataichuk, Inna M.
Advertisement as a Means of Communication: the content and Peculiarities of Translation
б.г.
ISBN відсутній


Methods of Metaphor Transfer in the Process of Advertising Slogans Translation
Нет экз.
Стаття
Bondarevska, Olena M.
Methods of Metaphor Transfer in the Process of Advertising Slogans Translation
б.г.
ISBN відсутній


Англомовна реклама: її специфіка та особливості перекладу українською мовою
Нет экз.
Стаття
Талан, Наталія Ігорівна
Англомовна реклама: її специфіка та особливості перекладу українською мовою
б.г.
ISBN відсутній


Модальність та переконання у рекламі: перекладацький аспект
Нет экз.
Стаття
Талан, Наталія Ігорівна
Модальність та переконання у рекламі: перекладацький аспект
б.г.
ISBN відсутній


Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу
Нет экз.
Стаття
Андрєєва, О. С.
Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу
б.г.
ISBN відсутній


Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект
Нет экз.
Стаття
Яненко, Я. В.
Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект
б.г.
ISBN відсутній


Позиціонування &quot;Аpple&quot;: залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії
Нет экз.
Стаття
Летюк, С. Б.
Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії
б.г.
ISBN відсутній


Рекламні пріоритети сучасної дитячої аудиторії в Україні
Нет экз.
Стаття
Теодорська, Л. І.
Рекламні пріоритети сучасної дитячої аудиторії в Україні
б.г.
ISBN відсутній


Соціальна реклама як засіб стабілізації в умовах кризи
Нет экз.
Стаття
Блажеєвська, Ю. М.
Соціальна реклама як засіб стабілізації в умовах кризи
б.г.
ISBN відсутній


Антропологічний вимір трансформації реклами в суспільстві паноптикуму
Нет экз.
Стаття
Коваль, Віталій Олександрович
Антропологічний вимір трансформації реклами в суспільстві паноптикуму
б.г.
ISBN відсутній


Гейміфікація в нативній рекламі: тенденції використання в онлайн-виданнях
Нет экз.
Стаття
Пикалюк, Р. В.
Гейміфікація в нативній рекламі: тенденції використання в онлайн-виданнях
б.г.
ISBN відсутній


Реклама в українській пресі Наддніпрянщини початку XX століття
Нет экз.
Стаття
Георгієвська, В. В.
Реклама в українській пресі Наддніпрянщини початку XX століття
б.г.
ISBN відсутній


Зв'язок автор — споживач у рекламному продукті  (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)
Нет экз.
Стаття
Русецька, О. Б.
Зв'язок автор — споживач у рекламному продукті (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)
б.г.
ISBN відсутній


Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження
Нет экз.
Стаття
Зоська, Я. В.
Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження
б.г.
ISBN відсутній


Роль реклами у вихованні/формуванні &quot;нового читача&quot;: доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видат...
Нет экз.
Стаття
Зелінська, Н. В.
Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видат...
б.г.
ISBN відсутній


Слоган як один із видів рекламного тексту
Нет экз.
Стаття
Віговська, Л. А.
Слоган як один із видів рекламного тексту
б.г.
ISBN відсутній


Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
Нет экз.
Стаття
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній


Формування лексико-стилістичної конотації рекламного тексту
Нет экз.
Стаття
Бабій, Ю. Б.
Формування лексико-стилістичної конотації рекламного тексту
б.г.
ISBN відсутній


The role of personalization in modern marketing
Нет экз.
Стаття

The role of personalization in modern marketing
Роль персоналізації у сучасному маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Стратегії маркетингу: від концепції до реалізації в контексті дослідження ринку,реклами та ціноут...
Нет экз.
Стаття
Зав'ялова, М. В.
Стратегії маркетингу: від концепції до реалізації в контексті дослідження ринку,реклами та ціноут...
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингова і структурна складова рекламного слогану, труднощі адекватного перекладу
Нет экз.
Стаття
Пожидаєва, Надія Петрівна
Маркетингова і структурна складова рекламного слогану, труднощі адекватного перекладу
б.г.
ISBN відсутній


Адресація як маніпулятивна технологія в рекламній галузі
Нет экз.
Стаття
Миколаєнко, Марина Юріївна
Адресація як маніпулятивна технологія в рекламній галузі
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025