Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: реклама
Рубрики
--> реклама
Друк списку
--> реклама
Рубрика
- Назва:
- реклама
Друк списку
Зв'язані описи:
Стаття
Романишин, А. М.
Реклама та пропагування військової служби як засіб покращення проведення мобілізації в Україні
б.г.
ISBN відсутній
Романишин, А. М.
Реклама та пропагування військової служби як засіб покращення проведення мобілізації в Україні
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Менвей Чжан,
Іменник у тексті освітньої реклами: змістова роль та впливовий потенціал
б.г.
ISBN відсутній
Менвей Чжан,
Іменник у тексті освітньої реклами: змістова роль та впливовий потенціал
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Anataichuk, Inna M.
Advertisement as a Means of Communication: the content and Peculiarities of Translation
б.г.
ISBN відсутній
Anataichuk, Inna M.
Advertisement as a Means of Communication: the content and Peculiarities of Translation
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Bondarevska, Olena M.
Methods of Metaphor Transfer in the Process of Advertising Slogans Translation
б.г.
ISBN відсутній
Bondarevska, Olena M.
Methods of Metaphor Transfer in the Process of Advertising Slogans Translation
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Талан, Наталія Ігорівна
Англомовна реклама: її специфіка та особливості перекладу українською мовою
б.г.
ISBN відсутній
Талан, Наталія Ігорівна
Англомовна реклама: її специфіка та особливості перекладу українською мовою
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Талан, Наталія Ігорівна
Модальність та переконання у рекламі: перекладацький аспект
б.г.
ISBN відсутній
Талан, Наталія Ігорівна
Модальність та переконання у рекламі: перекладацький аспект
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Андрєєва, О. С.
Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу
б.г.
ISBN відсутній
Андрєєва, О. С.
Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Летюк, С. Б.
Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії
б.г.
ISBN відсутній
Летюк, С. Б.
Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Коваль, Віталій Олександрович
Антропологічний вимір трансформації реклами в суспільстві паноптикуму
б.г.
ISBN відсутній
Коваль, Віталій Олександрович
Антропологічний вимір трансформації реклами в суспільстві паноптикуму
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Пикалюк, Р. В.
Гейміфікація в нативній рекламі: тенденції використання в онлайн-виданнях
б.г.
ISBN відсутній
Пикалюк, Р. В.
Гейміфікація в нативній рекламі: тенденції використання в онлайн-виданнях
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Георгієвська, В. В.
Реклама в українській пресі Наддніпрянщини початку XX століття
б.г.
ISBN відсутній
Георгієвська, В. В.
Реклама в українській пресі Наддніпрянщини початку XX століття
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Русецька, О. Б.
Зв'язок автор — споживач у рекламному продукті (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)
б.г.
ISBN відсутній
Русецька, О. Б.
Зв'язок автор — споживач у рекламному продукті (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Зоська, Я. В.
Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження
б.г.
ISBN відсутній
Зоська, Я. В.
Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Зелінська, Н. В.
Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видат...
б.г.
ISBN відсутній
Зелінська, Н. В.
Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видат...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
The role of personalization in modern marketing
Роль персоналізації у сучасному маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
The role of personalization in modern marketing
Роль персоналізації у сучасному маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Зав'ялова, М. В.
Стратегії маркетингу: від концепції до реалізації в контексті дослідження ринку,реклами та ціноут...
б.г.
ISBN відсутній
Зав'ялова, М. В.
Стратегії маркетингу: від концепції до реалізації в контексті дослідження ринку,реклами та ціноут...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Пожидаєва, Надія Петрівна
Маркетингова і структурна складова рекламного слогану, труднощі адекватного перекладу
б.г.
ISBN відсутній
Пожидаєва, Надія Петрівна
Маркетингова і структурна складова рекламного слогану, труднощі адекватного перекладу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Миколаєнко, Марина Юріївна
Адресація як маніпулятивна технологія в рекламній галузі
б.г.
ISBN відсутній
Миколаєнко, Марина Юріївна
Адресація як маніпулятивна технологія в рекламній галузі
б.г.
ISBN відсутній