Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: рекламні стратегії

Рубрики
--> рекламні стратегії

Рубрика

Назва:
 
рекламні стратегії  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рек...
Нет экз.
Стаття
Семенюк, Тетяна Петрівна
Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рек...
б.г.
ISBN відсутній


Видове різноманіття рекламного контенту каналів "1+1", "СТБ" та "Новий канал" у 2016-2019 рр.
Нет экз.
Стаття
Галаджун, Зоряна
Видове різноманіття рекламного контенту каналів "1+1", "СТБ" та "Новий канал" у 2016-2019 рр.
б.г.
ISBN відсутній


Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії
Нет экз.
Стаття
Летюк, С. Б.
Позиціонування "Аpple": залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії
б.г.
ISBN відсутній


Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видат...
Нет экз.
Стаття
Зелінська, Н. В.
Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видат...
б.г.
ISBN відсутній


Функціональні сфери рекламного менеджменту підприємств
Нет экз.
Стаття
Бойко, Ольга
Функціональні сфери рекламного менеджменту підприємств
б.г.
ISBN відсутній


Теоретичні засади організації рекламної кампанії ресторану
Нет экз.
Стаття
Коваленко, С. В.
Теоретичні засади організації рекламної кампанії ресторану
б.г.
ISBN відсутній


Формування рекламної стратегії закладу ресторанного господарства і оцінка ії ефективності
Нет экз.
Стаття
Садова, Н. В.
Формування рекламної стратегії закладу ресторанного господарства і оцінка ії ефективності
б.г.
ISBN відсутній


Персоналізація реклами в соціальних мережах: етичні виклики та загрози
Нет экз.
Стаття
Парфенюк, Ігор
Персоналізація реклами в соціальних мережах: етичні виклики та загрози
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025