Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: Маркетинг

Рубрики
--> Підприємства
----> Маркетинг

Рубрика

Назва:
 
Маркетинг  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 1 | 2 | 3
Організаційно-економічний механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах марк...
Недоступно
 0 из 2
Книга
Гетьман Оксана Олександрівна
Організаційно-економічний механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах марк...: монографія
ДДФА, 2011 г.
ISBN 978-966-8866-55-5


Організація маркетингової політики на підприємстві
Недоступно
 0 из 1
Книга
Мних Микола Володимирович
Організація маркетингової політики на підприємстві: Посібник для студ. вищих навч. закладів
Знання України, 2004 г.
ISBN відсутній


Основы предпринимательской деятельности: Маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга
Власова Виктория Михайловна
Основы предпринимательской деятельности: Маркетинг: Учебное пособие
Финансы и статистика, 2001 г.
ISBN 5-279-02072-9


Партнерські відносини на ринку В2В та В2С
Недоступно
 0 из 1
Книга

Партнерські відносини на ринку В2В та В2С: монографія
Серія: Світ маркетингу і логістики
Вид-во Львівської політехніки, 2015 г.
ISBN 978-617-607-874-6


Планирование маркетинговой деятельности предприятия
Недоступно
 0 из 1
Книга
Коршунов Владимир Ильич
Планирование маркетинговой деятельности предприятия: Монография
Основа, 2000 г.
ISBN 5-7768-0714-X


Планування та організування маркетингової діяльності підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга
Морохова Валентина Олександрівна
Планування та організування маркетингової діяльності підприємств: Монографія
ЛДТУ, 2006 г.
ISBN 966-7667-61-8


Прибутковий маркетинг: взаємоузгодження меркетингових та фінансових рішень
Недоступно
 0 из 1
Книга
Чухрай, Наталія Іванівна
Прибутковий маркетинг: взаємоузгодження меркетингових та фінансових рішень: монографія
Вид-во Львівської політехніки, 2012 г.
ISBN 978-617-607-334-5


Реструктуризація як форма економічного і фінансового оздоровлення підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга
Лустюк Наталія Віталіївна
Реструктуризація як форма економічного і фінансового оздоровлення підприємств: монографія
ПП ДМ, 2010 г.
ISBN відсутній


Розвиток управління маркетингом на підприємствах
Недоступно
 0 из 1
Книга
Холодний Геннадій Олександрович
Розвиток управління маркетингом на підприємствах: монографія
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN 978-966-676-395-5


Ситуаційно-процесна діагностика стану маркетингової діяльності на підприємстві
Недоступно
 0 из 1
Книга
Аронова Вікторія Віталіївна
Ситуаційно-процесна діагностика стану маркетингової діяльності на підприємстві: монографія
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2010 г.
ISBN відсутній


Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
ДонНУЕТ, 2009 г.
ISBN 966-385-145-7


Стратегічне маркетингове управління комерційною діяльністю підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Стратегічне маркетингове управління комерційною діяльністю підприємств: монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
ДонНУЕТ, 2011 г.
ISBN 978-966-385-207-2


Стратегічний маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності підприємств Північноприазовського регіону
Недоступно
 0 из 1
Книга
Антошкіна Лідія Іванівна
Стратегічний маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності підприємств Північноприазовського регіону: монографія
ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2012 г.
ISBN відсутній


Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція
Недоступно
 0 из 1
Книга

Ч. 1: Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція
2011 г.
ISBN 978-966-1664-97-4


Маркетингові стратегії розвитку підприємства
Недоступно
 0 из 1
Книга

Ч. 2: Маркетингові стратегії розвитку підприємства
2012 г.
ISBN 978-617-619-037-0


Теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах
Недоступно
 0 из 1
Книга
Салига Сергій Якович
Теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах: монографія
КПУ, 2009 г.
ISBN відсутній


Тестові та контрольні завдання з промислового маркетингу
Недоступно
 0 из 1
Книга
Тєлєтов Олександр Сергійович
Тестові та контрольні завдання з промислового маркетингу: Навчальний посібник
СумДУ, 2002 г.
ISBN 966-7668-78-9


Технічне переозброєння підприємства на основі концепції маркетингу
Недоступно
 0 из 1
Книга
Тімонін Олександр Михайлович
Технічне переозброєння підприємства на основі концепції маркетингу: монографія
ВД "ІНЖЕК", 2008 г.
ISBN відсутній


Удосконалення системи стратегічного маркетингу на підприємствах
Недоступно
 0 из 1
Книга
Салига Сергій Якович
Удосконалення системи стратегічного маркетингу на підприємствах: монографія
КПУ, 2009 г.
ISBN відсутній


Управление маркетинговым потенциалом предприятия
Недоступно
 0 из 1
Книга

Управление маркетинговым потенциалом предприятия: Монография
ООО "Юго-Восток, Лтд", 2005 г.
ISBN 966-8168-85-2


Управління маркетинговим потенціалом підприємства
Недоступно
 0 из 1
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Управління маркетинговим потенціалом підприємства: Монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
ДонДУЕТ, 2005 г.
ISBN 966-385-010-8


Управління маркетинговими можливостями підприємства
Недоступно
 0 из 1
Книга
Шинкаренко Володимир Григорович
Управління маркетинговими можливостями підприємства: монографія
ХНАДУ, 2011 г.
ISBN 978-966-303-349-5


Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу
Недоступно
 0 из 1
Книга
Карпенко Наталія Володимирівна
Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу: монографія
РВВ ПУСКУ, 2008 г.
ISBN відсутній


Управління персонал-маркетингом: ідеогенез, інструментарій, синергія
Недоступно
 0 из 1
Книга
Сардак Олена Вікторівна
Управління персонал-маркетингом: ідеогенез, інструментарій, синергія: монографія
ДонНУЕТ, 2012 г.
ISBN 978-966-385-290-4


Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації
Недоступно
 0 из 1
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації: Монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
ДонДУЕТ, 2003 г.
ISBN 966-7634-65-5


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025