Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Штучка, Тетяна Володимирівна - Механізми розвитку маркетингової діяльності підприємств агропродовольчого сектора
Штучка, Тетяна Володимирівна - Механізми розвитку маркетингової діяльності підприємств агропродовольчого сектора
Автореферат/Дисертація
Автор: Штучка, Тетяна Володимирівна
Механізми розвитку маркетингової діяльності підприємств агропродовольчого сектора : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній
Автор: Штучка, Тетяна Володимирівна
Механізми розвитку маркетингової діяльності підприємств агропродовольчого сектора : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 225267
Главный филиал
Штучка, Тетяна Володимирівна.
Механізми розвитку маркетингової діяльності підприємств агропродовольчого сектора : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Тетяна Володимирівна Штучка, Одес. нац. акад. харч. технологій.– Одеса : [б.в.], 2017.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 225267
Главный филиал
Штучка, Тетяна Володимирівна.
Механізми розвитку маркетингової діяльності підприємств агропродовольчого сектора : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Тетяна Володимирівна Штучка, Одес. нац. акад. харч. технологій.– Одеса : [б.в.], 2017.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).