Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Шаповалова, Еліна Пилипівна - Формування партнерських відносин зі споживачами на засадах етичного маркетингу
Шаповалова, Еліна Пилипівна - Формування партнерських відносин зі споживачами на засадах етичного маркетингу
Автореферат/Дисертація
Автор: Шаповалова, Еліна Пилипівна
Формування партнерських відносин зі споживачами на засадах етичного маркетингу : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2018 г.
ISBN відсутній
Автор: Шаповалова, Еліна Пилипівна
Формування партнерських відносин зі споживачами на засадах етичного маркетингу : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2018 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 228426
Главный филиал
Шаповалова, Еліна Пилипівна.
Формування партнерських відносин зі споживачами на засадах етичного маркетингу : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Еліна Пилипівна Шаповалова, Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. економ. ун-т ім. Вадима Гетьмана".– Київ : [б.в.], 2018.– 21 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 228426
Главный филиал
Шаповалова, Еліна Пилипівна.
Формування партнерських відносин зі споживачами на засадах етичного маркетингу : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Еліна Пилипівна Шаповалова, Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. економ. ун-т ім. Вадима Гетьмана".– Київ : [б.в.], 2018.– 21 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).