Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації

Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації

Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації
Недоступно
 0 из 1
Випуск
Автор:
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. № 1 (45)
2021 г.
ISBN відсутній

(UA) Периодическое издание


Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації : наук.-виробнич. журн. / Засновник Класич. приват. ун-т; Гол. ред. О. В. Богуславський.– 2010-.– Запоріжжя : Класич. приват. ун-т, 2010 . – На укр., рус. яз.
ISSN 2219-8741.
(UA) Выпуск
XVIII 39237
Главный филиал

Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2021.– № 1 (45).– 150 с. – На укр., англ. яз.





Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації
Нет экз.
Періодичне видання

Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації: наук.-виробнич. журн.
Класич. приват. ун-т, 2010 г.
ISBN відсутній


Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Зв'язок автор — споживач у рекламному продукті  (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)
Нет экз.
Стаття
Русецька, О. Б.
Зв'язок автор — споживач у рекламному продукті (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)
б.г.
ISBN відсутній


Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видат...
Нет экз.
Стаття
Зелінська, Н. В.
Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видат...
б.г.
ISBN відсутній


Від конкуренції до партнерства: модний медіатренд чи ринкова необхідність?
Нет экз.
Стаття
Горська, К. О.
Від конкуренції до партнерства: модний медіатренд чи ринкова необхідність?
б.г.
ISBN відсутній


Свято як комунікаційна технологія конструювання ідеологічного простору радянського суспільства: с...
Нет экз.
Стаття
Бондаренко, І. С.
Свято як комунікаційна технологія конструювання ідеологічного простору радянського суспільства: с...
б.г.
ISBN відсутній


Особливості формування спільноти фанатів мальописів у сучасному інформаційному просторі
Нет экз.
Стаття
Копильчак, Х. С.
Особливості формування спільноти фанатів мальописів у сучасному інформаційному просторі
б.г.
ISBN відсутній


Особливості категорії новини в газетному тексті: спосіб відбору та подачі матеріалу (на прикладі ...
Нет экз.
Стаття
Павлова, А. К.
Особливості категорії новини в газетному тексті: спосіб відбору та подачі матеріалу (на прикладі ...
б.г.
ISBN відсутній


Український медіапростір у період пандемії: релігійний аспект
Нет экз.
Стаття
Козиряцька, С. А.
Український медіапростір у період пандемії: релігійний аспект
б.г.
ISBN відсутній


"Хаос" та "складність" як систематичні інструменти для вивчення сучасного інформаційного простору
Нет экз.
Стаття
Зражевська, Н. І.
"Хаос" та "складність" як систематичні інструменти для вивчення сучасного інформаційного простору
б.г.
ISBN відсутній


Суспільно-політичне мовлення на телеканалі UA: Перший як інструмент дієвої журналістики
Нет экз.
Стаття
Гресько, О. В.
Суспільно-політичне мовлення на телеканалі UA: Перший як інструмент дієвої журналістики
б.г.
ISBN відсутній


Перше дитяче талант-шоу в історії українського радіо
Нет экз.
Стаття
Бессараб, А. О.
Перше дитяче талант-шоу в історії українського радіо
б.г.
ISBN відсутній


Соціальний капітал як суспільний феномен: концептуально-прикладний аналіз
Нет экз.
Стаття
Туленков, М. В.
Соціальний капітал як суспільний феномен: концептуально-прикладний аналіз
б.г.
ISBN відсутній


Сучасні ризики самореалізації обдарованих учнів в Україні та роль соціальної політики в їх мінімі...
Нет экз.
Стаття
Михайльова, К. Г.
Сучасні ризики самореалізації обдарованих учнів в Україні та роль соціальної політики в їх мінімі...
б.г.
ISBN відсутній


Регіонально-мережева модель соціоекономічної адаптації населення прикордоння в умовах інституціон...
Нет экз.
Стаття
Варга, Н. І.
Регіонально-мережева модель соціоекономічної адаптації населення прикордоння в умовах інституціон...
б.г.
ISBN відсутній


Соціокультурні чинники розвитку здорового способу життя в умовах сучасної територіальної громади
Нет экз.
Стаття

Соціокультурні чинники розвитку здорового способу життя в умовах сучасної територіальної громади
б.г.
ISBN відсутній


Інформаційно-медійний простір: до проблеми фахової підготовки журналістів
Нет экз.
Стаття
Миколаєнко, Н. М.
Інформаційно-медійний простір: до проблеми фахової підготовки журналістів
б.г.
ISBN відсутній


Інтерактивні технології в навчанні майбутніх фахівців з інформаційної діяльності
Нет экз.
Стаття
Єрмолаєва, Г. А.
Інтерактивні технології в навчанні майбутніх фахівців з інформаційної діяльності
б.г.
ISBN відсутній


Соціальна детермінація телевізійної fashion-журналістики
Нет экз.
Стаття
Супрун, В. М.
Соціальна детермінація телевізійної fashion-журналістики
б.г.
ISBN відсутній


Риторичні аспекти комунікативної ефективності ранньохристиянських апологій
Нет экз.
Стаття
Бутиріна, М. В.
Риторичні аспекти комунікативної ефективності ранньохристиянських апологій
б.г.
ISBN відсутній


Соціально-мережеві спільноти як складова сучасного комунікаційного простору
Нет экз.
Стаття
Алексеєнко, Ю. О.
Соціально-мережеві спільноти як складова сучасного комунікаційного простору
б.г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025