Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Самсонова, М. Л. - Дослідження аудиторії як основа для формування асортиментної матриці мережі магазинів
Самсонова, М. Л. - Дослідження аудиторії як основа для формування асортиментної матриці мережі магазинів
(UA) Статья
Самсонова, М. Л.
Дослідження аудиторії як основа для формування асортиментної матриці мережі магазинів / М. Л. Самсонова // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті.– 2024.– Вип. 3 (88).– С. 100-111 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. асортиментна матриця. 2. цільові аудиторії. 3. лояльність клієнтів. 4. клієнтоорієнтований підхід. 5. торговельні мережі. 6. продуктові лінійки.
Самсонова, М. Л.
Дослідження аудиторії як основа для формування асортиментної матриці мережі магазинів / М. Л. Самсонова // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті.– 2024.– Вип. 3 (88).– С. 100-111 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. асортиментна матриця. 2. цільові аудиторії. 3. лояльність клієнтів. 4. клієнтоорієнтований підхід. 5. торговельні мережі. 6. продуктові лінійки.