Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Самсонова, М. Л. - Дослідження аудиторії як основа для формування асортиментної матриці мережі магазинів

Самсонова, М. Л. - Дослідження аудиторії як основа для формування асортиментної матриці мережі магазинів

Дослідження аудиторії як основа для формування асортиментної матриці мережі магазинів
Нет экз.
Стаття
Автор: Самсонова, М. Л.
Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Дослідження аудиторії як основа для формування асортиментної матриці мережі магазинів
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Самсонова, М. Л.
Дослідження аудиторії як основа для формування асортиментної матриці мережі магазинів / М. Л. Самсонова // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті.– 2024.– Вип. 3 (88).– С. 100-111 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.


-- 1. асортиментна матриця. 2. цільові аудиторії. 3. лояльність клієнтів. 4. клієнтоорієнтований підхід. 5. торговельні мережі. 6. продуктові лінійки.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Розвиток методів управління та господарювання на транспорті
Нет экз.
Випуск

Розвиток методів управління та господарювання на транспорті Вип. 3 (88)
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025