Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: маркетингові комунікації

Рубрики
--> маркетингові комунікації

Рубрика

Назва:
 
маркетингові комунікації  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

1 | 2 | вперед >>
Використання інструментарію цифрового маркетингу в діяльності бібліотек
Нет экз.
Стаття
Самохіна, Жанна Владиславівна
Використання інструментарію цифрового маркетингу в діяльності бібліотек
б.г.
ISBN відсутній


Ідентифікаційні ознаки функціонування туристичного ринку Іспанії
Нет экз.
Стаття
Тимощук, Олександр Олександрович
Ідентифікаційні ознаки функціонування туристичного ринку Іспанії
б.г.
ISBN відсутній


Сучасні методи просування ресторанних послуг
Нет экз.
Стаття
Решетняк, Олена Іванівна
Сучасні методи просування ресторанних послуг
б.г.
ISBN відсутній


Роль реклами в системі маркетингових комунікацій
Нет экз.
Стаття
Бевзюк, М. С.
Роль реклами в системі маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN відсутній


Особливості виставкової діяльності туристичних і готельно-ресторанних підприємств
Нет экз.
Стаття
Лисюк, Тетяна Василівна
Особливості виставкової діяльності туристичних і готельно-ресторанних підприємств
б.г.
ISBN відсутній


Дослідження системи взаємовідносин з контрагентами як елемент оцінювання ефективності діяльності ...
Нет экз.
Стаття
Даляк, Надія Анатоліївна
Дослідження системи взаємовідносин з контрагентами як елемент оцінювання ефективності діяльності ...
б.г.
ISBN відсутній


Елементи фірмового стилю у системі маркетингових комунікацій
Нет экз.
Стаття
Писар, Н. Б.
Елементи фірмового стилю у системі маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN відсутній


New Approaches in Business Communications: the Role of Social Media Marketing in Small and Medium...
Нет экз.
Стаття
Isgandarov, Arif Asif
New Approaches in Business Communications: the Role of Social Media Marketing in Small and Medium...
Нові підходи в бізнес-комунікації: роль маркетингу в соціальних медіа у діяльності малого та середнього бізнесу
б.г.
ISBN відсутній


Інтегровані комунікації: інтерпретація реклами
Нет экз.
Стаття
Баранецька, А. Д.
Інтегровані комунікації: інтерпретація реклами
б.г.
ISBN відсутній


Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій
Нет экз.
Стаття
Заруба, Виктор Яковлевич
Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій
б.г.
ISBN відсутній


The impact of artificial intelligence on marketing communications: New business opportunities and...
Нет экз.
Стаття

The impact of artificial intelligence on marketing communications: New business opportunities and...
б.г.
ISBN відсутній


Сегментоорієнтований підхід: маркетингові  комунікації банків та їх вплив
Нет экз.
Стаття
Демко, М. Я.
Сегментоорієнтований підхід: маркетингові комунікації банків та їх вплив
б.г.
ISBN відсутній


Мультиканальні маркетингові комуникації на підприємствах роздрібної торгівлі
Нет экз.
Стаття
Ліпич, Любов
Мультиканальні маркетингові комуникації на підприємствах роздрібної торгівлі
б.г.
ISBN відсутній


Моделювання стратегії маркетингових комунікацій курортно-рекреаційного підприємства
Нет экз.
Стаття
Романчук, Л. Д.
Моделювання стратегії маркетингових комунікацій курортно-рекреаційного підприємства
б.г.
ISBN відсутній


Generation of professional competencies of advertisers
Нет экз.
Стаття
Aldankova, Halyna
Generation of professional competencies of advertisers
Генерація професійних компетентностей рекламістів
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингові комунікації у е-торгівлі
Нет экз.
Стаття
Гамова, Ірина
Маркетингові комунікації у е-торгівлі
б.г.
ISBN відсутній


International marketing as the basis of global business: trends, challenges and development prosp...
Нет экз.
Стаття
Tarasovych, L.
International marketing as the basis of global business: trends, challenges and development prosp...
Міжнародний маркетинг як основа глобального бізнесу: тенденції, виклики та перспективи розвитку
б.г.
ISBN відсутній


Дослідження специфіки міжнародного маркетингу у сфері послуг
Нет экз.
Стаття
Татарінов, В. В.
Дослідження специфіки міжнародного маркетингу у сфері послуг
б.г.
ISBN відсутній


Ефективність впровадження iнтегрованих маркетингових комунікацій на підприємствах
Нет экз.
Стаття
Крахмальова, Н. А.
Ефективність впровадження iнтегрованих маркетингових комунікацій на підприємствах
б.г.
ISBN відсутній


Інструменти маркетингових комунікацій в HR-маркетингу та формуванні іміджу підприємства
Нет экз.
Стаття

Інструменти маркетингових комунікацій в HR-маркетингу та формуванні іміджу підприємства
б.г.
ISBN відсутній


Соціальна відповідальність маркетингових комунікацій українського агробізнесу в умовах діджиталіз...
Нет экз.
Стаття
Кузик, О. В.
Соціальна відповідальність маркетингових комунікацій українського агробізнесу в умовах діджиталіз...
б.г.
ISBN відсутній


Формування системи маркетингових комунікацій банківських установ у мережі Інтернет: інтегрований ...
Нет экз.
Стаття
Демко, М. Я.
Формування системи маркетингових комунікацій банківських установ у мережі Інтернет: інтегрований ...
б.г.
ISBN відсутній


Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу
Нет экз.
Стаття
Чуніхіна, Т. С.
Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Маркетинговий статистичний аналіз веб-сайту університету митної справи та фінансів
Нет экз.
Стаття
Хурдей, Вікторія Дмитрівна
Маркетинговий статистичний аналіз веб-сайту університету митної справи та фінансів
б.г.
ISBN відсутній


Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності агропідприємств України
Нет экз.
Стаття
Кузик, Олег Володимирович
Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності агропідприємств України
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025