Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: маркетингові дослідження

Рубрики
--> маркетингові дослідження

Рубрика

Назва:
 
маркетингові дослідження  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

1 | 2 | вперед >>
Популяризація електронних книжкових виставок у системі бібліотечних наукових комунікацій (на прик...
Нет экз.
Стаття
Яковенко, Олена Григорівна
Популяризація електронних книжкових виставок у системі бібліотечних наукових комунікацій (на прик...
б.г.
ISBN відсутній


Вивчення потреб користувачів Наукової бібліотеки Хмельницького національного університету: ретрос...
Нет экз.
Стаття
Мацей, Оксана Олександрівна
Вивчення потреб користувачів Наукової бібліотеки Хмельницького національного університету: ретрос...
б.г.
ISBN відсутній


Маркетинговий консалтинг як засіб ефективної діяльності підприємств
Нет экз.
Стаття
Мангушев, Дмитро Валерійович
Маркетинговий консалтинг як засіб ефективної діяльності підприємств
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингова стратегія розвитку освіти у громадах України
Нет экз.
Стаття
Вільхова, Тетяна
Маркетингова стратегія розвитку освіти у громадах України
б.г.
ISBN відсутній


Методичні підходи до визначення споживчої мотивації дітей щодо харчування у закладах освіти
Нет экз.
Стаття
Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Методичні підходи до визначення споживчої мотивації дітей щодо харчування у закладах освіти
б.г.
ISBN відсутній


Доцільність SWOT-, SNW-аналізу для оцінки можливостей впровадження дистанційного навчання в серед...
Нет экз.
Стаття
Береда, Тетяна Миколаївна
Доцільність SWOT-, SNW-аналізу для оцінки можливостей впровадження дистанційного навчання в серед...
б.г.
ISBN відсутній


Етичні проблеми проведення маркетингових досліджень
Нет экз.
Стаття
Кушнір, Тарас Михайлович
Етичні проблеми проведення маркетингових досліджень
б.г.
ISBN відсутній


Роль забезпечення інформацією та вплив штучного інтелекту в процесі прийняття маркетингових рішень
Нет экз.
Стаття
Євченко, Вероніка Володимирівна
Роль забезпечення інформацією та вплив штучного інтелекту в процесі прийняття маркетингових рішень
б.г.
ISBN відсутній


Організаційно-управлінська складова формування системи маркетингу суб'єкта господарювання
Нет экз.
Стаття
Газуда, Михайло
Організаційно-управлінська складова формування системи маркетингу суб'єкта господарювання
б.г.
ISBN відсутній


Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів
Нет экз.
Стаття
Газуда, Леся Михайлівна
Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів
б.г.
ISBN відсутній


Системи захоплення руху в доданій реальності: різновиди та специфіка їх застосування у практиці п...
Нет экз.
Стаття
Щегельська, Ю. П.
Системи захоплення руху в доданій реальності: різновиди та специфіка їх застосування у практиці п...
б.г.
ISBN відсутній


Інноваційні інструменти маркетингових досліджень у маркетинговій товарній та комунікаційній політ...
Нет экз.
Стаття
Буднікевич, І. М.
Інноваційні інструменти маркетингових досліджень у маркетинговій товарній та комунікаційній політ...
б.г.
ISBN відсутній


Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу
Нет экз.
Стаття
Морохова, Валентина
Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Дослідження макросередовища ринку молока та молочних продуктів
Нет экз.
Стаття
Куліш, Т. В.
Дослідження макросередовища ринку молока та молочних продуктів
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингове дослідження ринку соняшникової олії та поведінки споживача на ньому
Нет экз.
Стаття
Арестенко, Т. В.
Маркетингове дослідження ринку соняшникової олії та поведінки споживача на ньому
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку підприємства
Нет экз.
Стаття
Шквиря, Н. О.
Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку підприємства
б.г.
ISBN відсутній


Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку
Нет экз.
Стаття
Коноваленко, А. С.
Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку
б.г.
ISBN відсутній


Інноваційні методи маркетингових досліджень поведінки споживачів
Нет экз.
Стаття
Барабанова, В. В.
Інноваційні методи маркетингових досліджень поведінки споживачів
б.г.
ISBN відсутній


Методичні підходи до аналізу результатів маркетингового дослідження
Нет экз.
Стаття
Красовська, О. Ю.
Методичні підходи до аналізу результатів маркетингового дослідження
б.г.
ISBN відсутній


Стратегії маркетингу: від концепції до реалізації в контексті дослідження ринку,реклами та ціноут...
Нет экз.
Стаття
Зав'ялова, М. В.
Стратегії маркетингу: від концепції до реалізації в контексті дослідження ринку,реклами та ціноут...
б.г.
ISBN відсутній


Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку
Нет экз.
Стаття
Ільченко, Т. В.
Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку
б.г.
ISBN відсутній


Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу
Нет экз.
Стаття
Чуніхіна, Т. С.
Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингові дослідження та просування художніх творів у маркетингу образотворчого мистецтва
Нет экз.
Стаття
Акімов, Дмитро Ігорович
Маркетингові дослідження та просування художніх творів у маркетингу образотворчого мистецтва
б.г.
ISBN відсутній


Research of the impact of artificial intelligence in marketing
Нет экз.
Стаття
Panchenko, Mariia
Research of the impact of artificial intelligence in marketing
Дослідження впливу штучного інтелекту у маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері
Нет экз.
Стаття
Окландер, Михайло Анатолійович
Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025