Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: маркетингові дослідження
Рубрики
--> маркетингові дослідження
Друк списку
--> маркетингові дослідження
Рубрика
- Назва:
- маркетингові дослідження
Друк списку
Зв'язані описи:
Стаття
Яковенко, Олена Григорівна
Популяризація електронних книжкових виставок у системі бібліотечних наукових комунікацій (на прик...
б.г.
ISBN відсутній
Яковенко, Олена Григорівна
Популяризація електронних книжкових виставок у системі бібліотечних наукових комунікацій (на прик...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Мацей, Оксана Олександрівна
Вивчення потреб користувачів Наукової бібліотеки Хмельницького національного університету: ретрос...
б.г.
ISBN відсутній
Мацей, Оксана Олександрівна
Вивчення потреб користувачів Наукової бібліотеки Хмельницького національного університету: ретрос...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Мангушев, Дмитро Валерійович
Маркетинговий консалтинг як засіб ефективної діяльності підприємств
б.г.
ISBN відсутній
Мангушев, Дмитро Валерійович
Маркетинговий консалтинг як засіб ефективної діяльності підприємств
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Методичні підходи до визначення споживчої мотивації дітей щодо харчування у закладах освіти
б.г.
ISBN відсутній
Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Методичні підходи до визначення споживчої мотивації дітей щодо харчування у закладах освіти
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Береда, Тетяна Миколаївна
Доцільність SWOT-, SNW-аналізу для оцінки можливостей впровадження дистанційного навчання в серед...
б.г.
ISBN відсутній
Береда, Тетяна Миколаївна
Доцільність SWOT-, SNW-аналізу для оцінки можливостей впровадження дистанційного навчання в серед...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Кушнір, Тарас Михайлович
Етичні проблеми проведення маркетингових досліджень
б.г.
ISBN відсутній
Кушнір, Тарас Михайлович
Етичні проблеми проведення маркетингових досліджень
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Євченко, Вероніка Володимирівна
Роль забезпечення інформацією та вплив штучного інтелекту в процесі прийняття маркетингових рішень
б.г.
ISBN відсутній
Євченко, Вероніка Володимирівна
Роль забезпечення інформацією та вплив штучного інтелекту в процесі прийняття маркетингових рішень
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Газуда, Михайло
Організаційно-управлінська складова формування системи маркетингу суб'єкта господарювання
б.г.
ISBN відсутній
Газуда, Михайло
Організаційно-управлінська складова формування системи маркетингу суб'єкта господарювання
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Газуда, Леся Михайлівна
Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів
б.г.
ISBN відсутній
Газуда, Леся Михайлівна
Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Щегельська, Ю. П.
Системи захоплення руху в доданій реальності: різновиди та специфіка їх застосування у практиці п...
б.г.
ISBN відсутній
Щегельська, Ю. П.
Системи захоплення руху в доданій реальності: різновиди та специфіка їх застосування у практиці п...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Буднікевич, І. М.
Інноваційні інструменти маркетингових досліджень у маркетинговій товарній та комунікаційній політ...
б.г.
ISBN відсутній
Буднікевич, І. М.
Інноваційні інструменти маркетингових досліджень у маркетинговій товарній та комунікаційній політ...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Морохова, Валентина
Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Морохова, Валентина
Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Куліш, Т. В.
Дослідження макросередовища ринку молока та молочних продуктів
б.г.
ISBN відсутній
Куліш, Т. В.
Дослідження макросередовища ринку молока та молочних продуктів
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Арестенко, Т. В.
Маркетингове дослідження ринку соняшникової олії та поведінки споживача на ньому
б.г.
ISBN відсутній
Арестенко, Т. В.
Маркетингове дослідження ринку соняшникової олії та поведінки споживача на ньому
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Шквиря, Н. О.
Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку підприємства
б.г.
ISBN відсутній
Шквиря, Н. О.
Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку підприємства
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Коноваленко, А. С.
Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку
б.г.
ISBN відсутній
Коноваленко, А. С.
Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Барабанова, В. В.
Інноваційні методи маркетингових досліджень поведінки споживачів
б.г.
ISBN відсутній
Барабанова, В. В.
Інноваційні методи маркетингових досліджень поведінки споживачів
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Красовська, О. Ю.
Методичні підходи до аналізу результатів маркетингового дослідження
б.г.
ISBN відсутній
Красовська, О. Ю.
Методичні підходи до аналізу результатів маркетингового дослідження
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Зав'ялова, М. В.
Стратегії маркетингу: від концепції до реалізації в контексті дослідження ринку,реклами та ціноут...
б.г.
ISBN відсутній
Зав'ялова, М. В.
Стратегії маркетингу: від концепції до реалізації в контексті дослідження ринку,реклами та ціноут...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Ільченко, Т. В.
Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку
б.г.
ISBN відсутній
Ільченко, Т. В.
Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Чуніхіна, Т. С.
Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Чуніхіна, Т. С.
Штучний інтелект і аналіз споживчих трендів: перспективи використання в маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Акімов, Дмитро Ігорович
Маркетингові дослідження та просування художніх творів у маркетингу образотворчого мистецтва
б.г.
ISBN відсутній
Акімов, Дмитро Ігорович
Маркетингові дослідження та просування художніх творів у маркетингу образотворчого мистецтва
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Panchenko, Mariia
Research of the impact of artificial intelligence in marketing
Дослідження впливу штучного інтелекту у маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Panchenko, Mariia
Research of the impact of artificial intelligence in marketing
Дослідження впливу штучного інтелекту у маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Окландер, Михайло Анатолійович
Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері
б.г.
ISBN відсутній
Окландер, Михайло Анатолійович
Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері
б.г.
ISBN відсутній